تاریخ انتشار: 1397/03/28 23:25
کد خبر: 143144

فرازنده: سه امتیاز برابر مراکش هدیه خدا بود

مهدی فرازنده سرمربی مقاومت البرز که برای دیدن بازی‌های تیم ملی به روسیه سفر کرده است درمورد بازی اول تیم ملی با فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
فرازنده: سه امتیاز برابر مراکش هدیه خدا بود

به گزارش فرتاک ورزشی،مهدی فرازنده در مورد بازی ایران و مراکش گفت: از پیروزی سخت یا گام نهادن به یکی از گرانترین و مجهز ترین ورزشگاه‌های دنیا تا جاذبه های بسیار زیاد سن پترزبورگ اینجا همه چیز ما را متعجب کرده است. حواشی، متن و همه چیز اینجا برای میخکوب کردن کنار هم قرار گرفته اند.

از بازی و تحلیل فنی که همان انتظارت همیشگی برآورد شد...بازی دفاعی ایران با ساختار مناسب و فشردگی در زمین خودی،بهم ریختگی در دقایق ابتدایی بازی و فشار شدید روانی روی تیم ایران که تشویق بسیار هماهنگ و‌ مناسب مراکشی ها  که تعدادشان هم کمی بیشتر از ما در ورزشگاه بود،که البته پس از دقایقی و افت فشار بازی تماشاگران ایرانی با صدای بوق هایشان با مراکشی ها مقابله کردند و جای تأسف دارد که تماشاگران ایرانی بدون لیدر و هماهنگی کم پا در عرصه های بین المللی می‌گذارند.

مردم روسیه اصلا فوتبالی نیستند مخصوصا در سن پترزبورگ شور و حرارت فوتبالی دیده نمیشود و پر شور ترین تجمعات بین ایرانیان و مراکشی‌ها تشکیل گردید که بوی جام جهانی و هیجان را به شهر آورد.

جالب است بدانید اینجا فقط ۲ساعت تاریک است و این فصل لقب شب‌های سفید سن پترزبورگ را به ارمغان آورده است.

در رابطه با بازی هم میتوانیم به فشار همه جانبه مراکش در ده دقیقه اول اشاره کنم، فشار شدیدی روی دروازه ما بود و تیم ما خوشبختانه با چاشنی شانس که گلی را دریافت نکردیم تونستیم خودمون رو پیدا کنیم.

اغلب مواقع بازی مستقیم برای  سردار آزمون در نوک و کریم انصاری فرد در سمت چپ را امتحان کردیم که نبردهای هوایی را اکثرا برنده بودیم ولی  توپ های سوم را عمدتا مراکشی ها صاحب شدند. چند ضربه دروازه را بصورت کوتاه شروع کردیم که با پرس شدید مراکشیان و عدم دقت در حفظ توپ فردی و تیمی کاری از پیش نبردیم و یک ضد حمله خطرناک نیز به مراکش تقدیم کردیم.

و اما ضد حمله های زهر دار با سه بازیکن سرعتی با قدرت حمل توپ فراوان که تک به تک سردار با گلر و موقعیت بسیار عالی کریم که از دست رفتند. نیمه اول پایان یافت و نیمه مربیان در صورتی آغاز گردید که خستگی و ناتوانی ر ساق های شجاعی کاملا مشهود بود،انصارفرد توپ‌های فراوانی را از دست داده بود،حاج صفی که در چند صحنه اسیر مدافع راست حریف شده و دور خورده بود،امید در وسط زمین تنها بود،امیری خستگی ناپذیر به حاج صفی کمک می‌کرد،رامین فرا تر از حد انتظار ظاهر شد،پور علی گنجی و روزبه بدون اشتباه،بیراموند مطمئن نشان داد،جهانبخش هم تا حدود زیادی توانست انتظارات را به عنوان نفر تاپ تیم برآورده کند که کی‌روش ارزش خود را نشان داد و توانست با آنالیز دقیق و اقدام به موقع بین دو نیمه مراکش را کنترل کند.

نیمه دوم بازی پا یا پای پیش رفت و تیم ایران با تغییر سیستم کاملا لاین های کناری را بست و موقعیتی به مراکش نداد و جانانه جنگید،دو تعویض اجباری با مصدومیت و شجاعی خسته برنامه های کی‌روش را تا حدود زیادی بهم زد ولی ساختار تیم حفظ شد، تا دقیقه ۹۲ هدیه خداوند به ما رسید و در عیم نا باوری سه امتیاز در جیب ما پس از بیست سال جا خوش کرد.

خبرنگار: علیرضا ملکی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wmx5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمع شده بودیم تا شهدای رزکان را لیگ دویی کنیم اما در گام آخر بدشانس بودیم