تاریخ انتشار: 1397/05/16 15:50
کد خبر: 135430

نگاهی به مرحله اول فصل قبل

فرتاک ورزشی به حواشی و آمار و ارقام مرحله اول لیگ دسته سوم سال قبل پرداخته است.
نگاهی به مرحله اول فصل قبل

به گزارش فرتاک ورزشی، مرحله اول لیگ دسته سوم از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد. به این بهانه یک نگاهی به مرحله اول لیگ دسته سوم سال گذشته خواهیم داشت. سال گذشته ۶۱ تیم در این مرحله حضور یافتند و در پنج گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند. در فصل قبل ۳۴۳ بازی برگزار شد که در این ۳۴۳ بازی ۹۹۳ گل رد و بدل شد.

تیم هایی مثل شهید مولایی قائمشهر، مقاوم فجر البرز، پاس گیلان، آریا مینوی خرمدره، آرش ری، دالاهو کرمانشاه، استقلال رامشیر، پردیس خرم آباد، جهاد نصر سیرجان و شهید رضایی فیروز آباد به مرحله دوم لیگ دسته سوم صعود کردند. نکته قابل توجه اینجاست که دو تیم صعود کننده از مرحله اول لیگ دسته سوم توانستند با درخشیدن در مرحله دوم به لیگ دسته دوم صعود کنند.

شاید ابتدای فصل شاهد حاشیه های زیادی نبودیم اما هرچه به پایان مرحله اول نزدیک می شدیم حاشیه ها هم زیاد می شد. اشتباهات عجیب بعضی داوران در بازی هایی حساس که تیم صعود کننده یا سقوط کننده تعیین می شدند و یا رد و بدل شدن گل های زیادی در هر بازی صدای خیلی ها را درآورد. همچنین خیلی از مربیان به برنامه مسابقات اعتراض داشتند و می گفتند "چرا تیم ما که چهار روز قبل بازی داشته باید با تیمی که دو هفته استراحت داشته است بازی کند؟!"

 به هر حال مرحله اول با کلی سوال و حاشیه به پایان رسید شاید در وسط این حواشی عده ای سود کردند اما خیلی از تیم ها و فوتبال دوستان بودند که چوب ناعدالتی را خوردند و با یک اشتباه تمام آرزوهایشان به باد رفت و حتی خیلی از سرمایه گذاران از تیمداری منصرف شدند. 

آمار و ارقام:

* گل های زده شده در مرحله اول لیگ دسته سوم در سال ۹۶: ۹۹۳ گل

* میانگین گل زده در هر بازی: ۲/۸۹

* بهترین خط حمله: تیم مبل محتشم تبریز با ۳۰ گل زده

بهترین خط دفاع: تیم پاس گیلان با ۵ گل خورده

* بیشترین تعداد برد: شهید مولایی قائمشهر با ۹ برد

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqoed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داریوش هرمزی مورد توجه چند تیم لیگ دویی که برنامه برای صعود دارند