تاریخ انتشار: 1397/05/16 23:50
کد خبر: 135368

با مربیان بزرگی کار کرده‌ام؛ برای دیده شدن بازیکنان مستعد به اسفراین آمده‌ام

مصطفی مهدوی کیا درمورد فوتبال اسفراین با فرتاک ورزشی مصاحبه کرد.
با مربیان بزرگی کار کرده‌ام؛ برای دیده شدن بازیکنان مستعد به اسفراین آمده‌ام

 باعرض سلام خدمت شما جناب مهدوی کیا. بعداز حضور به عنوان بازیکن در سطح اول فوتبال ایران این‌بار به عنوان مربی حضور دوباره خواهید داشت؟

با سلام خدمت شما و تمام ورزش دوستان عزیز. بله، بعد از یک دوره خیلى سخت به عنوان بازیکن با وجود خیلى از مشکلات و کم لطفى خیلى از افراد که مانع رسیدن بنده به اهدافم شده‌اند و با علاقه شدیدى که به کار مربیگرى داشتم تصمیم گرفتم در کار مربیگرى شروع به فعالیت کنم.

چرا برای اولین تجربه سرمربیگری لیگ دسته سوم را انتخاب کردید؟

خب تجربه اول که نیست، بنده تجربه کار در سطح نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیاویژن را داشته ام. ضمن اینکه با مربیان ایرانى و خارجى بزرگى کار کرده‌ام و خیلى نکات و مسائل فنى یاد گرفته‌ام و باید براى پیشرفت و اهداف بزرگ از یکجا شروع کرد بخاطر همین این انتخاب را انجام داده‌ام.

پتانسیل شهر اسفراین را از نظر استعداد و امکانات زیرساخت چگونه می‌بینید؟ آیا برنامه‌ای برای حضور در لیگ های بالاتر به همراه این تیم خواهید داشت؟

شهر اسفراین و استان خراسان شمالى استعدادهاى زیادى دارد ولى به خاطر برنامه ریزى اشتباه و دیده نشدن به جایگاه خود نرسیده است. خوشحالم در این شهر شروع به همکارى کرده‌ام وبا یک برنامه ریزى خوب و دقیق براى صعود به مراحل بالاتر و دیده شدن بازیکنان با تمام وجود در دستور کار خود داریم. همچنین ما استعدادهاى خوبى داریم که در واقع توانایى بازى حتى در سطح ملى را دارند اما به خاطر نداشتن ارتباط به حق خود نرسیده‌اند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امسال با لطف خدا دیده شوند و به حق خود برسند.

در حال حاضر تیمتان در چه مرحله از اماده سازی برای حضور در رقابت ها قرار دارد؟

ما یک تیم جوانان خوب را پشتیبانه تیم بزرگسالان خود تشکیل داده‌ایم ما از بهمن ماه شروع به تست گیرى کردیم. خدا را شکر یک اردو آماده سازى خوب داشتیم که بعد از این دوره براى هماهنگی بازى تدارکاتى به تهران آمدیم و به اهداف خود رسیده‌ایم. و درآخر دلایل کار بنده با شهر اسفراین به خاطر وجود مدیران محترم و دوستان عزیزم همچون جناب اقاى بهمن یار، آقاى حسین پور و آقاى نورى و دیگر مدیران که شبانه روز تمام توان خود را براى نتیجه گرفتن ورزش این شهر و کمک به جوانان گذاشته اند. همچنین از مدیر عامل محترم تیم آقاى نجاتى تشکر میکنم.

گفت و گو: علیرضا ملکی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwq6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به مرحله اول فصل قبل