تاریخ انتشار: 1397/05/26 18:25
کد خبر: 134085

پدیده لیگ سه در راه لیگ دو یا لیگ یک؛ تلاش برای بازگشت به تیم ملی

حسین شعبانی بازیکن تیم ملی زیر ۱۷ سال در جام جهانی روسیه، در آستانه پیوستن به تیم لیگ دویی است.
پدیده لیگ سه در راه لیگ دو یا لیگ یک؛ تلاش برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش فرتاک ورزشی، حسین شعبانی که گذشته درخشانی با تیم ملی زیر ۱۵ سال داشت و همچنین با تیم ملی زیر ۱۷ سال به جام جهانی روسیه رفت و تمام بازی ها را برای تیم ملی بازی کرد. بعد از جام جهانی به تیم امیدهای پرسپولیس پیوست و فصل بعد به امیدهای نفت تهران رفت و یک فصل در آنجا توپ زد اما به خاطر یکسری مشکلات به ناچار به نوشهر بازگشت. 

حسین شعبانی در تمام بازی هایی که برای شهرداری نوشهر در فصل گذشته به میدان رفت به پیروزی رسید و یا گل زده یا پاس گل داده است. او ۴ گل و ۵ پاس گل از خود در این فصل به ثبت رسانده است. وی روی ۴۵ درصد گل های شهرداری نوشهر تاثیر گذاشت این در حالی است که او در سه بازی غایب بود و در سه بازی در نیمه دوم به میدان رفت و این یعنی اینکه او تنها ۱۲ بازی فیکس بود و این آمار را در این ۱۲ بازی خلق کرد. او در سه بازی که به عنوان تعویضی وارد میدان شد دو پاس گل داد.

اکنون با این آمار خوب و رزومه قوی خبرها حاکی از پیوستن او به تیم شهدای بابلسر و چند تیم لیگ دویی دیگر و لیگ یکی است و باید منتظر ماند او به کدام پیشنهاد خود جواب مثبت خواهد داد و همچنین این بازیکن جوان درحال تلاش برای بازگشت به تیم ملی است.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mjlnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منع شهرداری‌ها از تیمداری!/این قانون مربوط به دیروز و امروز نیست+ عکس