تاریخ انتشار: 1397/07/12 12:28
کد خبر: 127683

حرف های نوازی معجزه کرد!

محمد نوازی که به تازگی سرمربی تیم دسته دومی ایرانجوان بوشهر شده بود خیلی زود از سمت خود استعفاء کرد و این اتفاق در پایان بازی با سردار بوکان رخ داد. اما این پایان قصه محمد نوازی با تیم بوشهری نبود و دوباره شاهد حضور او سر تمرینات تیم ایرانجوان هستیم.
حرف های نوازی معجزه کرد!

محمد نوازی در پایان بازی با سردار بوکان انتقادات شدیدی را بر زبان آورد. او خطاب به مدیران تیم و هم چنین مدیران شهری گفت: وقتی آب معدنی 1000 تومانی سر تمرین وجود ندارد من به چه امیدی بر سر تمرینات تیم حاضر شوم؟ حاضر باشم که فقط بگوییم فوتبال جریان دارد. آیا این فوتبال می تواند ثمره ای داشته باشد؟ در این شرایط بد اقتصادی بازیکنان تا کی مجانی بروند و بیایند در حالی که آنها کرایه رفت و آمد هم ندارند و من فکر می کنم در چنین فوتبالی ما به جای لذت بردند داغون می شویم.

بعد از حرف های محمد نوازی تلاش هایی برای رفع مشکلات تیم صورت گرفت. در گام نخست بازیکنانی که کارت بازی آنها به دلیل بدهی باشگاه به فدراسیون فوتبال ضبط شده بود آزاد شد و باشگاه پولی هم به کادر فنی و بازیکنان تزریق کرد تا آنها با دغدغه کمتری در اندیشه بازی های بعدی باشند و همین بهترین بهانه شد که محمد نوازی به حضور خود در بوشهر و تیم دسته دومی ایرانجوان ادامه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kymjq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نوازی از سرمربیگری ایران‌جوان استعفا داد