تاریخ انتشار: 1397/09/04 00:48
کد خبر: 120457

انصراف تیم دسته سومی پاس مشهد و تبدیل رویاها به کابوس!

انحلال پاس مشهد بر چه اساس و معیاری؟سربازان تیم پاس به عنوان نگهبان در بین راه ها و جاده های استان مشهد مشمول پست شدند.
انصراف تیم دسته سومی پاس مشهد و تبدیل رویاها به کابوس!

بعد از پایان هفته هفتم رقابت های لیگ دسته سوم در مرحله اول خبری تاسف بار از فوتبال مشهد در خبرگزاری ها منتشر شد و حکایت از انصراف تیم پاس مشهد که اولین تجربه خود را بعد از قهرمانی در لیگ برتر فوتبال مشهد در رقابت های لیگ دسته سوم کشور تجربه میکرد اما ناراحت کننده تر از انصراف این تیم سربازانی هستند که عضو این تیم هستند که به جای حضور در پادگان به مانند دیگر تیم های نظامی و بازیکنان سرباز دیگر تیم های کشور در تیم پاس فوتبال بازی میکردند و با هزاران امید و آرزو در رویای پایان رساندن دوران مقدس سربازی در لباس تیم پاس مشهد و افتخار آفرینی به همراه این تیم بودند که به یکباره مسئولان ورزش نیروی انتظامی تصمیم به انحلال این تیم گرفتند اما با چه معیاری، برای همگان سئوال است؟!

آیا آن شخص محترمی که این تصمیم را نهایی کرده میداند که حداقل ۱۰ الی ۱۵ جوان از فوتبال دور شده و شاید سرنوشت زندگی آنها تغییر کند.

در آخرین اخباری که از سربازان تیم پاس به گوش می‌رسد به عنوان سرباز نگهبان در بین راهها و جاده های استان مشمول پست دادن شدند!

چه بر سر این جوانان شهر خواهد آمد، خدا میداند اما امیدواریم اینگونه تصمیم ها با درنظر گرفتن تمام معیار ها و دورنماها برای آینده این جوانان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gp5md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ هدیه سه امتیازی پاس مشهد به حریفان!