تاریخ انتشار: 1397/09/10 19:24
کد خبر: 119486

تیمی قابل احترام در لیگ فوتبال کشور هستیم / برای صعود به مرحله دوم حمایت کرجی ها را می خواهیم

مقاومت البرز در سطح کشور شناخته شده است.
تیمی قابل احترام در لیگ فوتبال کشور هستیم / برای صعود به مرحله دوم حمایت کرجی ها را می خواهیم

در حال حاضر دومین فصل حضورمان را در این مسابقات تجربه می کنیم

سرمربی تیم فوتبال مقاومت البرز با اشاره به اینکه تیم خوبی برای حضور در فصل جاری لیگ ۳ جذب شده اند گفت: با توجه به سهمیه بازیکن سرباز نیز سعی کردیم بازیکنان مورد نیاز در برخی پست ها را نیز از شهرستان های مختلف بگیریم و تیم را مهیای مسابقات کنیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تا این جای مسابقات گفت: نتایج مناسبی گرفته ایم و در جمع مدعیان صعود هستیم با این حال ۲بازی  باقیمانده از مرحله اول به خصوص بازی روز سه شنبه مقابل مقاومت تهران بسیار تعیین کننده است و امیدوارم با حمایت مردم کرج در این بازی خانگی وکسب نتیجه دلخواه در جمع تیم های صعود کننده باشیم

فرازنده با بیان اینکه امسال مشکل زمین تمرین نداشتیم و جلسات تمرینی و کارهای مختلف تاکتیکی به خوبی انجام شده است گفت: باشگاه نیز امکانات لازم برای ایاب وذهاب و سفرهای تیم را به خوبی مهیا کرد و شرایط مان به نسبت سال های قبل بهتر بود.

این مربی جوان البرزی در ادامه از راه اندازی آکادمی فوتبال باشگاه با هدف استعدادیابی و ایجاد پشتوانه برای تیم های باشگاه خبرداد و گفت: در حال حاضر تیم بزرگسالان وامیدهای مقاومت فعال است ودرصددیم تیم امید را برای حضور در مسابقات کشوری امیدها مهیا کنیم.

فرازنده اعتماد باشگاه به خود را مورد اشاره قرار داد و گفت: در سن ۳۰ سالگی هدایت فنی تیم مقاومت را عهده دار شدم

و خوشحالم که در این ۳ سال روند فنی تیم رو به جلو بوده و به گونه ای عمل کرده ایم که تیم مقاومت در سطح کشور شناخته شده و خیلی جوانان علاقمند به عضویت در آن هستند.

وی در پایان با قدردانی از رحیم اسفندیاری مدیریت باشگاه مقاومت البرز به معرفی اعضای کادر فنی پرداخت و گفت: حسن کرمی ،علی سلمانی، هاتف مشایخی، عماد پاکزاد و امیر حسین نادری به عنوان اعضای کادرفنی در کنار من بوده اند که جادارد از آنها قدردانی کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3naykg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مزایای تصویرسازی ذهنی برای مربیان فوتبال