تاریخ انتشار: 1397/09/15 12:53
کد خبر: 118832

دربی سربازان را تهرانی ها بردند /فرصت سوزی شاگردان فرازنده در روز خوب تهرانی ها

مقاومت نوین تهران پیروز یک دیدار تمام نظامی در لیگ دسته سوم کشور
دربی سربازان را تهرانی ها بردند /فرصت سوزی شاگردان فرازنده در روز خوب تهرانی ها

در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته سوم کشور در گروه اول یک دیدار حساس و دیدنی برگزار شد که در آن دو تیم نظامی مقاومت البرز و مقاومت نوین تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این سربازان تهرانی بودند که پیروز دیدار ۶ امتیازی شدند.

این دیدار از جهت های مختلف دارای حساسیت های بالایی بود در جهت اول هم نامی دو تیم و نظامی بودن آنها که یک نماینده از استان البرز و دیگری نماینده تهران بزرگ بود از دیگر حساسیت های این بازی میتوان به جایگاه دو تیم در جدول اشاره کرد جایی که در آن مقاومت البرز با پیروزی در دیدار خانگی صعودش را به دور نهایی مسابقات تا حدودی مسجل میکرد و مقاومت نوین تهران نیز که برای بقاء می‌جنگید سه امتیاز این دیدار می‌توانست آنها را به دیدار هفته پایانی و بقا در لیگ سه امیدوار کند.

تیم فوتبال مقاومت البرز با یک گل از حریف خود پیش افتاد و امیدوار به زدن گل‌های دیگر و حفظ نتیجه بودند که با کامبک مقاومت نوین تهران از حریف خود عقب افتادند.

البته کادرفنی و بازیکنان البرز به دو صحنه مشکوک این دیدار معترض بودند که عقیده داشتند پنالتی برای آنها گرفته نشده است.

تا اینکه بعد از سوت پایان بازی توسط داور در هوای سرد پاییزی شهر کرج سربازان البرزی به مانند فصل گذشته در هفته های پایانی امید خود را برای صعود کمرنگ کردند و بالعکس سربازان مقاومت تهران خوشحال از کامبک در خانه حریف امیدوار به دیدار پایانی شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ep5wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سطح رقابت های لیگ سه پیشرفت چشمگیری داشته/برای فصل آینده مقتدرانه حضور پیدا می کنیم