تاریخ انتشار: 1397/10/01 15:49
کد خبر: 116734

بلاتکلیفی نمایندگان اردبیل و سمنان در لیگ دسته سوم/ عدم توجه مسئولین حتی در لیگ سه!!

در حالی که تنها هفت روز دیگر تا آغاز رقابت های لیگ دسته سوم کشور در مرحله نهایی فرصت باقی مانده اما هنوز دو تیم ریشه دار و قدیمی فوتبال ایران که در لیگ سه حضور دارند حتی تمرینات خود را شروع نکرده اند و تکلیفشان برای حضور در این رقابت ها مشخص نیست.
بلاتکلیفی نمایندگان اردبیل و سمنان در لیگ دسته سوم/ عدم توجه مسئولین حتی در لیگ سه!!

دو تیم شهرداری اردبیل و هف سمنان که زمانی در لیگ های یک و دو جزو تیم های پرمهره و مدعی بودند با گذشت زمان و بی توجهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند و این بی توجهی ها برای مسئولان درس عبرت نشد و همچنان در لیگ سه هم این بی توجهی ها ادامه دارد تا جایی که حتی فقط ۷ روز فرصت تا آغاز رقابت ها زمان باقیست این دو تیم حتی تکلیف مالکیتشان هم مشخص نیست.

شهرداری اردبیل که در حدود دو ماه قبل به بخش خصوصی به اسم عمران کارا واگذار شد و در تدارک حضوری پرقدرت در این رقابت ها بودند و تمرینات این تیم به صورت منظم و با جدیت برگزار می‌شد اما به یکباره مالک این تیم از تیمداری منصرف شد و تمرینات این تیم تعطیل شد و تا به امروز هیچکسی حتی شهرداری اردبیل که مالک این باشگاه است هیچ اقدامی انجام نداده است.

هف سمنان که روزگاری جزو تیم های متمول و خوب در لیگ دو کشور بود بعد از واگذاری امتیاز خود به صنایع طلایی سمنان موفق نبودند و با سقوط به لیگ دسته سوم کشور امتیاز این تیم و مالکیت آن همچنان مشخص نیست و در حالی که ۷ روز دیگر به اولین بازی این تیم در لیگ سه فرصت باقی مانده حتی تمرینات آنها شروع نشده است و در بلاتکلیفی به سر می برند.

از دیگر تیم هایی که هنوز به طور قطع تکلیف آنها مشخص نیست امتیاز تیم شموشک نوشهر (نماینده نوشهر) می‌باشد که دو تیم از استان تهران و مازندران مدعی شده اند امتیاز نوشهر را خریداری کرده اند و در حال آماده سازی و حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور می‌باشند که باید دید در نهایت کدام تیم جایگزین نماینده نوشهر خواهد شد.

امیدواریم مسئولان ورزش استان های ذکر شده اللخصوص شهر اردبیل و سمنان فکری به حال این دو تیم ریشه دار و قدیمی که تنها دلخوشی جوانان و استعداد های درخشان این شهرها می‌باشند انجام دهند و بستری مناسب برای حضور آنها در رقابت های لیگ دسته سوم کشور را فراهم کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6lvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری آستارا با حسن اشجاری همچنان در لیگ سه می‌درخشند/تکیه محکم آستارا بر صدر جدول