تاریخ انتشار: 1397/11/06 21:29
کد خبر: 112408

سینا صنعت میزبان را غافلگیر کرد/شانس دقیقه ۹۰ در خانه سپاهان را زد

دیدار تیم های فوتبال سینا صنعت ایذه و سپاهان نوین اصفهان با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.
سینا صنعت میزبان را غافلگیر کرد/شانس دقیقه ۹۰ در خانه سپاهان را زد

هفته پنجم لیگ سه فوتبال ایران با تساوی تیم های فوتبال سینا صنعت ایذه و سپاهان نوین اصفهان به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه آرارات اصفهان برگزار شد تیم فوتبال سینا صنعت ایذه با ارائه یک بازی با برنامه میزبان خود تیم سپاهان نوین اصفهان را غافلگیر کرد

 

در حالیکه فیروزی پوشان سینا صنعت ایذه در نیمه اول حملات جدی و خوبی را انجام دادند با خوش شانسی طلایی پوشان سپاهان نوین اصفهان همراه بود تا دو تیم بدون گل زده نیمه اول را به پایان برساند.

با شروع نیمه دوم موج حملات تیم فوتبال سینا صنعت ایذه آغاز شد و در دقیقه ۵۵ روی پاس رضا احمدیان و حرکت سید یحیی ( مهرداد) رحمانی دروازه سپاهان نوین اصفهان را باز کرد.

در حالیکه تیم میزبان غافلگیر از بازی حریف خود بودسرانجام روی یک حرکت ایستگاهی توسط نیما ظفریان توانستند دروازه سینا صنعت ایذه را باز کنند تا حساب کار در پایان ۱ بر ۱ به پایان برسد.

سینا صنعت ایذه با کسب یک امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به عدد ۷ برساند تا در رده ششم جایگاه هفته گذشته خود را تثبیت کند و سپاهان نوین نیز با کسب ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پاراگ در رتبه سوم قرار بگیرد

سینا صنعت ایذه در هفته ششم در تهران به مصاف پاراگ تهران خواهد رفت این بازی روز پنجشنبه ۱۱ بهمن در ورزشگاه شهید کشوری تهران ساعت ۱۴:۰۰ برگزار خواهد شد.

خبرنگار : فیروز بیگلری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epmm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد شیرین و بیرون از خانه آریا سنگسر مقابل تیم پیشگامان پارس تهران
سه امتیاز شیرین به کام آریا سنگسر/زنگ خطر برای پیشگامان پارس به صدا در آمد!