تاریخ انتشار: 1397/11/11 01:29
کد خبر: 111834

طلسم ادامه دار در هفت تیر/ ضعف هیرکانی در خط حمله؛ حسرت شادی بعد از گل در خانه

تیم فوتبال هیرکانی در دیدارهای داخل خانه خود در خط حمله عملکرد ضعیفی داشته است.
طلسم ادامه دار در هفت تیر/ ضعف هیرکانی در خط حمله؛ حسرت شادی بعد از گل در خانه

تیم فوتبال چالوس در این فصل سه بار به عنوان میزبان از تیم های همگروهی خود پذیرایی کرد. هیچ کدام از بازیکنان هیرکانی موفق نشده اند در ورزشگاه خانگی خود دروازه حریفان را باز کنند. ورزشگاه هفت تیر چالوس به عنوان میزبان بازی‌های هیرکانی معرفی شده است و دو دیدار از سه دیدار خانگی این تیم در این ورزشگاه برگزار شده است که اولین دیدار با شکست سنگین تیم چالوسی برابر استقلال شوش به پایان رسید.

دومین میزبانی چالوسی ها قرار بود در ورزشگاه هفت تیر صورت بگیرد ولی به دلیل نامساعد بودن چمن این ورزشگاه، محل برگزاری به ورزشگاه پیام شهدا تغییر یافت. جالب اینجاست که هیرکانی در این دیدار به گل رسید ولی آن هم به کمک مدافع تیم حریف. مدافع تیم مهمان به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا چالوسی ها به اولین گل خانگی برسند. اما همچنان حسرت گلزنی بازیکنان هیرکانی ادامه داشت.

در سومین دیدار خانگی هیرکانی چالوس از تیم نام آشنای ملی حفاری اهواز پذیرایی کرد این دیدار طبق معمول در ورزشگاه هفت تیر صورت گرفت. چالوسی ها در این دیدار موفق نشدند دروازه تیم مهمان را باز کنند تا طلسم گل نزدن در ورزشگاه هفت تیر ادامه داشته باشد. با این نتایج چالوسی ها همچنان در حسرت شادی بعد از گل در ورزشگاه هفت تیر باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6emk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال اردبیل؛ خواب عمیق و اینبار در کما

عظیمی : برخی در جاده یک طرفه نشسته و برای نابودی پاس می تازند
آخرین وضعیت پاس از زبان مدیرعامل باشگاه پاس همدان