تاریخ انتشار: 1397/12/12 20:27
کد خبر: 107907

سر انجام سینا صنعت در خانه متوقف شد/ استقلال ملاثانی خشنود از کسب امتیاز+ حواشی بازی

تیم های فوتبال سینا صنعت ایذه و ستقلال ملاثانی در دیدار حساس هفته دهم متوقف شدند.
سر انجام سینا صنعت در خانه متوقف شد/ استقلال ملاثانی خشنود از کسب امتیاز+ حواشی بازی

هفته دهم لیگ سه فوتبال ایران با تساوی بدون گل سینا صنعت ایذه مقابل تیم صدرنشین استقلال ملاثانی به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه تختی قلعه تل برگزار شد تیم فوتبال سینا صنعت ایذه علیرغم برتری نسبی به تیم فوتبال استقلال ملاثانی اما بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش ۰ - ۰ مساوی به کار خود پایان دادند.

سینا صنعت ایذه با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۴ امتیازی شد و در مکان ششم جدول قرار گرفت و استقلال ملاثانی هم با ۲۱ امتیاز بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهدای رزکان کرج در صدر جدول قرار دارد.

شاگردان سلحشور در هفته یازدهم در تهران میهمان کیان تهران خواهد بود و استقلال ملاثانی هم در ملاثانی میزبان پاراگ تهران است.

حواشی بازی

شب قبل از بازی ناظر بازی طی بازدید از زمین اعلام کرد زمین چمن تختی ایذه مشکلی ندارد و بازی در ایذه برگزار خواهد و طی اطلاع رسانی باشگاه سینا صنعت ایذه بازی در مقابل استقلال ملاثانی برگزار می شود اما روز بازی علی نیا داور بازی زمین را تایید نکرد و درست ۲ ساعت قبل از بازی مسئولین باشگاه بلافاصله دست به کار شدند و ورزشگاه تختی قلعه تل که ۳۵ کیلومتر فاصله تا ایذه دارد را جایگیزین کردند.

فرهاد پورغلامی سرمربی سابق ملوان بندر انزلی و مشاور فعلی مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه با حضور در جایگاه بازی را تماشا کرد و بین دو نیمه و پایان بازی با کادر فنی و بازیکنان صحبت کرد.

مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه نیز با حضور در استادیوم ضمن دیدن بازی دقایقی را با کادر فنی جلسه گذاشت.

* هواداران پرشور ایذه ای که فاصله ۳۵ کیلومتری را پیمودند تا بازی را تماشا کنند به شدت نسبت به بی تفاوتی مسئولین ایذه به ورزشگاه تختی ایذه و چمن پیر این مجموعه گلایه مند بودند.

* دکتر مجاهد مقصودی معاون فرماندار ایذه به همراه مهندس ایمان داودی عضو شورا شهر ایذه و مهندس مظفر عالیپور رئیس مخابرات ایذه از میهمانان ویژه این بازی بودند که در حین بازی بارها هواداران ایذه ای در خصوص چمن نامطلوب تختی ایذه با معاون فرماندار و عضو شورا شهر درد دل کردند.

یعقوب سلحشور کاپیتان تیم فوتبال به شدت از رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه و رئیس هیات فوتبال ایذه در بی توجهی به مسابقات اخیر تیم فوتبال سینا صنعت ایذه واکنش نشان داد و اظهار کرد تا کنون چند بازی در ایذه و قلعه تل برگزار کردیم که یکبار این آقایان حاضر به تماشای بازی نشدند، مصاحبه کامل وی به زودی در فرتاک ورزشی خواهید خواند.

برخی از مردم قلعه تل با حضور در ورزشگاه تختی اعتراض خود را نسبت به میزبانی بازیهای خانگی سینا صنعت در این شهر واکنش نشان دادند آنها معتقد هستند مسئولین شهرستان ایذه باید پیگیر حل مشکل دائمی زمین چمن خود باشند تا زمین ما به مشکل بر نخورد.

علی نیا داور خرم آبادی بارها در سوت خودش می دمید که اینا موضوع اعتراض هر دو مربی را در پی داشت، علی نیا بارها از کارت زرد خود استفاده کرد.

 نماینده فدراسیون عکاسان و خبرنگاران را از اطراف زمین به سمت سکوها مشایعت کرد تا اعتراض خبرنگاران را به همراه داشته باشد.

 در پایان کنگریس سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از نتیجه به دست آمده ابراز رضایت کرد و اعلان داشت میدانستیم در مقابل چه تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت و کار هر تیمی نیست که از این تیم منسجم و قدرتمند در خانه امتیاز کسب کنند.

هواداران پرشور ایذه ای بارها مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه را مورد تشویق قرار دادند و شعار ایذه نام تو را صدا میزند وی را مورد تشویق شدید قرار دادند.

* مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه در گفتگویی کوتاه با فرتاک ورزشی اظهار داشت: تا لیگ برتر از تیم فوتبال سینا صنعت ایذه حمایت خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dwqzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیرحسین فراهانی:سولدوز نقده بدون اطلاع ترک زمین کرده است/پرونده مذکور به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد