تاریخ انتشار: 1398/02/10 08:07
با انتشار بیانیه ای؛
کد خبر: 101751

سرپرست تیم شهرداری فریدونکنار: ما برای دفاع از شرافتمان با تمام توان در هفته پایانی به میدان خواهیم رفت

رضاجان علیپور سرپرست تیم وحدت شهرداری فریدونکنار با انتشار بیانیه در مورد آخرین بازی حساس و سرنوشت ساز این تیم برای تیم هایی که شانس صعود دارند بیانیه ای صادر کرد.
 سرپرست تیم شهرداری فریدونکنار: ما برای دفاع از شرافتمان با تمام توان در هفته پایانی به میدان خواهیم رفت

رضا جانعلیپور سرپرست تیم شهرداری فریدونکنار بیانیه خود را به شرح ذیل اعلام کرد:

 ابتدا به ساکن لازم میدانم مراتب تشکر و قدردانی خود را به عنوان عضوی از تیم شهرداری از مسئول برگزاری مسابقات لیگ سه جناب آقای فراهانی که بسیار منظم و با یک برنامه ریزی دقیق مسابقات رو مدیریت کردند  بجا آورم

وهمینطور از تمامی فوتبال دوستان و هواداران عزیز بابت حمایت هایشان تشکر میکنم.

بر خود وظیفه دانسته تا خلاصه وار مشکلات این تیم را به استحضار برسانم.

همان طور که مطلع هستید تیم در مرحله نهایی با عدم حمایت مالی روبرو شد و ان شاءالله بعد از پایان بازی ها مفصل در این مورد به همشهریان ورزش دوست توضیحاتی ارائه خواهم کرد تا شاید بتوان با رفع این مشکلات تیم منسجم برای فصل آینده روانه مسابقات کنیم.

ما مقابل همه تیم ها با تمام توان بازی کردیم و برای مان فرقی ندارد که شرایط جدولی حریف یا خودمان چیست. ما مردانه فوتبال می کنیم و برای دفاع از هویت خودمان و پاکی فوتبال به میدان می رویم و این موضوع برای هفته پایانی مسابقات نیز صادق است.

در پایان از تلاش های بی وقفه سرمربی تیم آقای هادی یزدانی و بازیکنان تیم که با وجود مشکلات متعدد تا لحظه ی آخر دست از تلاش و همراهی بر نداشتند تشکر و قدردانی می کنم و این را از طرف تمامی عوامل تیم از جمله کادرفنی و بازیکنان تیم اعلام میدارم که در دیدار پایانی برای دفاع از شرافتمان با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48arnn

آخرین اخبار