تاریخ انتشار: 1398/02/17 10:46
افتخار بزرگی را برای تهران بدست آوردیم؛
کد خبر: 101012

حجّت عباسى:تشکر میکنم از تمامی عوامل در مجموعه میلاد مهر که در راه صعود به لیگ دو ما را یاری کردند

حجّت عباسی سرمربی تیم میلاد مهر تهران در گفتگویی در خصوص صعود تیمش با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت:
حجّت عباسى:تشکر میکنم از تمامی عوامل در مجموعه میلاد مهر که در راه صعود به لیگ دو ما را یاری کردند

حجّت عباسی سرمربی جوان و با اخلاق تیم میلاد مهر تهران در گفتگویی با فرتاک ورزشی از تمامی عوامل میلاد مهر در راه صعود این تیم به لیگ دو کشور تشکر ویژه کرد.

 عباسی در این رابطه گفت: تشکر میکنم از تمامی عوامل باشگاه میلاد مهر تهران شامل بازیکنان و مربیان و مدیریت محترم باشگاه شخص دکتر بهنام سالم که همگی با جان و دل در اختیار تیم بودند.

این تیم جوانترین تیم مسابقات بود که تنها چند بازیکن باتجربه که واقعا به جوانان کم تجربه‌ کمک شایانی کردند تا بتوانندخودشان را باور کنند با تجربه هایی چون مجید دانه چین، طاهر شفاعی ، مرتضی دهقان ، امید خدا بنده لو و شهاب جروند.

و کادر فنی شامل رضا عزیزی، سید مجید علوی، ستار مرادی در کنار مدیریت فنی آقای بیژن جعفری،و با مدیریت دکتر بهنام سالم و قائم مقامی باشگاه علی روزبهانی و سرپرستی رحیم ورمزیار و اسماعیل هادی و تدارکات زحمتکش تیم مهدی رمضانی مجموعه ای بی نظیر را شکل دادیم که با توکل بخدا و ایجاد  دوستی و صمیمیت توانستیم با سختی فراوان به لیگ دو کشور راه یابیم.

همچنین وی ادامه داد: میلاد مهر تیمی جوان و بدون حاشیه می باشد که با قلب هایشان برای این تیم بازی کردند و مزد تمرینات سخت و زحمات بی نظیر خویش راه در راه یابی به لیگ دو کشور به دست آوردند.

وی در پایان افزود: بنده حجت عباسی به عنوان سرمربی این تیم واقعا از مجموعه میلاد مهر سپاسگزارم که نهایت همکاری را با بنده به عمل آوردند تا توانستیم افتخار بزرگی را برای شهر تهران بدست بیاوریم، و تشکر فراوان دارم از عوامل اجرائی برگزار کنندگان مسابقات که توانستند بازی ها را در تایم اعلام شده شروع و به اتمام برسانند ، و سپاسگزارم ازمدیریت مجموعه ورزشی عطر سیب باقر شهر و شخص شهرام غنی زاده در کنار اقاکرم که به عنوان یک برادر در کنار بنده به ما کمک کردند و از همین جا دست همگی را می بوسم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lll8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 عباسی: امیدوارم شاهد بازی های جوانمردانه ای در هفته پایانی باشیم
از تمامی عوامل برگزار کننده لیگ دسته سوم تشکر میکنم;

امیدوارم شاهد بازی های جوانمردانه  ای در هفته پایانی باشیم
از تمامی عوامل برگزار کننده لیگ دسته سوم تشکر میکنم؛

کاپیتانی شهدای رزکان افتخاره بزرگی برایم بود
صعود با شهدای رزکان خاطره ای ماندگار برایم بود؛