تاریخ انتشار: 1398/02/17 14:06
کناره گیری سرپرست باشگاه کیان تهران از ادامه فعالیت های فوتبالی!
کد خبر: 100994

سعید عبدالوند:حضورم در ورزش پرخاطره ترین روزهای زندگی ام را رقم زد

سعید عبدالوند عضو هیئت مدیره و سرپرست باشگاه کیان تهران برای همیشه ازعرصه مدیریتی ورزش فوتبال خداحافظی کرد.
سعید عبدالوند:حضورم در ورزش پرخاطره ترین روزهای زندگی ام را رقم زد

سعید عبدالوند سرپرست و عضو سابق هئیت مدیره تیم کیان برای همیشه از عرصه ورزشی و فوتبالی کنار رفت.

وی در رابطه با کناره گیری اش افزود: بنده کارشناس ارشد حقوق عمومی 28 ساله در بخش خصوصی مرتبط با شغل خودم مشغول به کار هستم و در این چند سالی که سطوح مختلف چه در مشاغل آزاد و چه کارمندی فعالیت داشتم بدون شک سال 98-97 رو یکی از پرخاطره ترین سال های کاری خودم قلمداد میکنم و با این همه قرار گرفتن در جمع عوامل ورزش فوتبال رو با اتفاقات تلخ و شیرنش همیشه در یادها خواهم داشت و فراموش نخواهم کرد فصلی که با فراز و نشیب های بسیاری برای ما همراه بود.

نظر به لطف و اعتمادی که ازسوی جناب آقای محمود بهرام مدیرعامل محترم باشگاه به بنده وجود داشت که جا دارد تقدیر و تشکر ویژه ای از ایشان داشته باشم پیشنهاد مدیریت تیم به بنده مطرح شد که با توجه به مشغله ی کاری که داشتم قبول سمت کردم و از همان ابتدا سعی کردم با تلاش و برنامه ریزی های مستمر در جهت موفقیت های باشگاه قدم بردارم.

وی در رابطه با عملکرد تیم کیان افزود :

علیرغم زحمات بی شائبه ی کادر مدیریتی و کادر فنی و انتظارهای بالایی از این تیم می رفت که متاسفانه  این امر محقق نشد و تیم کیان تهران به لیگ دسته بالاتر یعنی لیگ دوم کشور سعود نکرد و افتخاری جز رده ی سومی کسب نکرد،که قرار گرفتن در این جایگاه را به هوادران این تیم تبریک میگم.

صرفا علل خداحافظی خودم رو مشغله ی کاری و شخصی بیان میدارم و مطمئنم این تیم ریشه دار همانند سنوات گذشته در فصول آتی جز مدعیان خواهد بود.

وی در پایان افزود:

در خاتمه جا دارد از حضور پدرم در این عرصه که همواره مشوق و راهنمای من بودند تقدیر و تشکر و از دوست خوبم آقای مرتضی صادقی نیز بابت تمام الطاف ایشان در طول مسابقات سپاسگذاری کنم ، با آرزوی موفقیت و کامیابی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yggvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جریمه سنگین کادرفنی و بازیکنان بادران نوین بابت سقوط به لیگ سه