تاریخ انتشار: 1398/02/18 18:32
بر اساس امتیازات کسب شده در گروه های سه گانه;
کد خبر: 100840

ملی حفاری اهواز برترین تیم لیگ دسته سوم کشور در فصل 97/98

بر اساس آمار تیم فوتبال ملی حفاری اهواز در بین تیم های گروه های سه گانه بهترین عملکرد را بر جای گذاشت و بهترین تیم لیگ دسته سوم کشور لقب گرفت.
ملی حفاری اهواز برترین تیم لیگ دسته سوم کشور در فصل 97/98

مسابقات لیگ دسته سوم کشور در فصل جاری در حالی به پایان رسید که تیم های شهرداری آستارا ، میلاد مهر تهران ، ملی حفاری اهواز ، دارایی گز گلستان ، شهدای رزکان البرز و استقلال ملاثانی موفق به کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته دوم کشور شدند اما جالب است بدانیم چه تیم هایی عملکرد بهتری در بین تیم های صعود کننده داشتند.

بر اساس آمار از بین 6 تیم صعود کننده تیم های ملی حفاری اهواز و شهرداری آستارا و دارایی گز گلستان بیشترین امتیاز را در جمع 18 بازی خود در مرحله نهایی کسب کردند اما تیم ملی حفاری اهواز با کسب 38 امتیاز بیشترین انتیاز را در جمع تمامى تیم ها کسب کرد تا شاید روی کاغذ بر حسب آمار آنها برترین تیم در فصل 97/98 لیگ دسته سوم کشور لقب بگیرند.

اما آمار خوب ملی حفاری به در کسب امتیاز ختم نمی شود خط دفاعی ملی حفاری اهواز با تنها 6 گل خورده بهترین خط دفاعی این مسابقات لقب گرفت اما آنها در خط حمله به مانند خط دفاعی موفق عمل نکردند و تنها با به ثمر رساندن 18 گل عملکردی معمولی نیز داشتند.

اما رکوردی که شاید برای سال ها دست نخورده به نام ملی حفاری باقی بماند نباختن انها بود، تیم ملی حفاری اهواز بدون هیچ باختی موفق شد به لیگ دسته دوم کشور صعود کند تا رکوردی خیره کننده برای آنها باقی بماند همچنین آنها با کسب 8 تساوی رکوردار بیشترین تساوی را به خود اختصاص دادند.

هدایت تیم ملی حفاری اهواز بر عهده اسماعیل قنبری بود آنها بدون هیچ باختی و با کسب 38 امتیاز در بین 6 تیم صعود کننده بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشتند تا برترین تیم لیگ دسته سوم در فصلی که گذشت لقب بگیرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pww5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهدای رزکان البرز و استقلال ملاثانی یک قدم به صعود نزدیکتر شدند
با اعلام نحوه صعود از لیگ سه به لیگ دو;

کاپیتانی شهدای رزکان افتخاره بزرگی برایم بود
صعود با شهدای رزکان خاطره ای ماندگار برایم بود؛

استقلال ملاثانی راهی لیگ دسته دوم کشور شد
با وجود باخت سنگین در بوشهر;