تاریخ انتشار: 1398/05/07 13:29
سرپرست باشگاه دریای بابل;
کد خبر: 92563

زمان شیرافکن : تیم قدرتمندی را روانه مسابقات خواهیم کرد

سرپرست تیم دریای بابل در گفتگویی در خصوص حضور دریای بابل در لیگ دسته سوم کشور افزود .
زمان شیرافکن : تیم قدرتمندی را روانه مسابقات خواهیم کرد

زمان شیرافکن سرپرست تیم فوتبال دریای بابل در خصوص وضعیت این افزود : تمرین تیم دریا با تمام قدرت در طول هفته با نظم خاصی برگزار میشود و بازیکنان با دل جان مشغول تمرین میباشند.

زمان شیرافکن از جوان گرایی تیم هم صحبت کرده و به کانال رسمی باشگاه گفت ، دریا در مراحل اول با جوانان کار خود را آغاز کرد و با اضافه کردن بازیکنان با تجربه تیم قدرتمندی را روانه مسابقات خواهیم کرد تا با توکل به خدا به مرحله دوم صعود کنیم.

وی ادامه داد : هدف و برنامه تیم دوست داشتنی و مردمی دریای بابل صعود به مرحله دوم لیگ سه میباشد که با تلاش مجموعه باشگاه و همکاری فوتبال دوستان بابل دور از دسترس نخواهد بود.

وی افزود آقای اسدیان سرمربی ما در لیگ سه میباشد که کارنامه درخشانی دارد و در کنار خود از آقای محمود پوراسدالله که تجربه بازی در لیگ برتر را دارد استفاده میکند و همچنین سه تا از مربی های جوان نیز در کنارشان میباشند.

سرپرست باشگاه با اشاره به همدلی کادرفنی و بازیکنان برای صعود دریا ادامه داد ، با حمایت مسئولین شهرستان بابل میتوان تیم ریشه دار و باسابقه دریا که قدمت تاریخی دارد را به سطح اول کشور برسانیم.

شیرافکن در پایان از آقای دکتر دشتی مدیر عامل باشگاه تقدیر تشکر کرد و افزود ، دکتر علی دشتی ۱۰ سالی هست که تیم دریا را زنده نگه داشت و از هوادارانی که عاشق تیم دریا هستند تقاضا میکنم ما را تنها نگذارند و مشوق این جوانان باشند تا بزودی موفقیت تیم مردمی دریا را با هم جشن بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxnng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خاکزاد: از خط خوردن تیموریان شوکه شدیم

پاداش بازی نکردن در پنج فصل اخیر!
تمدید مجدد قرارداد با ماشین سازان؛