تاریخ انتشار: 1398/07/04 22:42
کد خبر: 86487

شکری: بازیکنان از جان مایه می گذارند؛ دریافتی نداشتند!

عباس شکری سرمربی تیم فوتبال دریای حربده محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار سایت فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
شکری: بازیکنان از جان مایه می گذارند؛ دریافتی نداشتند!

عباس شکری درمورد دیدار تیمش با شهرداری فریدونکنار گفت: تقریبا می توان گفت ای بازی یک دربی بود و دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد. باید به تیم خوب فریدونکنار بابت بازی جوانمردانه تبریک گفت. بازیکنامان از جان مایه گذاشتند و جا داره تقدیر و تشکر ویژه ای از آن ها داشته باشم.

تیم حریف بسیار جنگده بود. ولی با شناختی که از حریف داشتیم سعی کردیم راه‌های نفوذشان رو ببندیم که بچه هایمان عالی این‌کار را انجام دادند و خدار را شکر تلاش بچه ها هم بی نتیجه نماند.

در مورد کوبل داوری وی گفت: از تیم داوری این دیدار هم ممنونم که تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا بازی به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسد و حق را گرفتند.

این تیم سال اولش است که در لیگ 3 حضور دارد و از تمام مسولین شهری و استانی انتظار حمایت داریم و به هواداران خونگرم محمودابادی دلخوش هستیم

او در ادامه افزود: بازیکنان تیم تاکنون دریافتی نداشته اند و با وجود برد ها و جایگاه مان در جدول نیاز به حمایت مالی هستیم تا بازیکنان با خیالی راحت به ادامه راه بپردازند.

شکری در پایان گفت: تشکر ویژه از تیم دوم‌مان که تمام تلاششان را برای بهتر شدن این تیم انجام می دهند. آقایانی چون حاج سعید دلخاک، اصغر داوودی، دکتر داوودی، مجتبی شکری و عوامل تدارکات تشکر می کنم. انشاالله که با توکل به خدا، همت بچه ها و تلاش این عزیزان به نتیجه دلخواه برسیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxxqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل غیبتم در تمرینات مشکلات شخصی بوده
فرزاد حمیدی در واکنش به خبر فرتاک ورزشی؛

حواشی در اردوی تیم فوتبال موکریان مهاباد
در پی تنش بین مدیرعامل و اعضای کادرفنی؛

حمیدی در تمرینات مقاومت آستارا حاضر نشد!
پس از پیروزی پرگل برابر عقاب تهران؛