تاریخ انتشار: 1398/08/12 17:56
امیرحسین آله دین سرپرست فرهنگ البرز؛
کد خبر: 82086

آملی ها بازی را باختند ولی اخلاق را خیر!

امیرحسین آله دین سرپرست تیم فرهنگ البرز در خصوص دیدار فرهنگ و دماوند آمل با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
آملی ها بازی را باختند ولی اخلاق را خیر!

آله در ابتدای سخنان خود گفت : بازی بسیار خوب و جذابی بود و با توجه به شرایط حساس دو تیم در جدول امتیازات این بازی بسیار حائز اهمیت بود.

همچنین وی ادامه داد : تیم ما خوب بازی را شروع کرد و چند موقعیت خوب خلق کردیم که با بد شانسی وارد دروازه نشد

ما در جریان بازی دو بار از تیم دماوند عقب افتادیم ولی با بازی خوب تیمی توانستیم برگردیم که با گل دقایق پایانی سه امتیاز حساس این بازی را کسب کردیم.

آله دین در خصوص تماشاگران آملی اظهار داشت : تماشاگران تیم دماوند آمل که بسیار پر شور از ابتدای بازی تیم خود را تشویق کردند ولی با توجه به شکست در دقایق پایانی بسیار جوانمردانه با عوامل تیم ما برخورد کردند که شخص خود من در هیچ جا به این اندازه احساس آرامش نکرده بودیم  واقعا جا دارد از مردم فهیم و دوست داشتنی آملی تشکر کنم.

آله در پایان گفت : یک نکته که چند هفته تیم ما را آزار داده بحث داوری است.

با اینکه ما بازی را بردیم ولی از عملکرد داور به شدت ناراضی هستیم هفته قبل در زمین خودمان سر تیم ما را بریدند ولی چون تیم ما شکست خورد مصاحبه ای نکردیم که باخت تیم را گردن داور بیندازیم ولی این هفته به رقم پیروزی در زمین حریف ولی داور بسیار یکطرفه به سود حریف بود و از همین جا خواهش دارم  کمیته داوران در هفته های پایانی مرحله اول دقت بیشتر در انتخاب داوران داشته باشد و همچنین تشکر ویژه ای از خبرگزاری فرتاک ورزشی میکنم در جهت پوشش کامل و بروز اخبار لیگ دسته سوم کشور


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6v8x

آخرین اخبار