تاریخ انتشار: 1398/09/29 19:17
بهترین شرایط را برای موفقیت تیم مهیا کردم؛
کد خبر: 77401

مهدی زاده مدیرعامل محتشم:بخش خصوصی با حمایت معنوی دلگرم می‌شود

مدیر عامل باشگاه محتشم تبریز با فرتاک ورزشی به گفتگوپرداخت.
مهدی زاده مدیرعامل محتشم:بخش خصوصی با حمایت معنوی دلگرم می‌شود

یعقوب مهدی زاده مدیرعامل تیم محتشم تبریز در خصوص برخی مسائل تیمش با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.

مهدی زاده در ابتدای صحبت های خود گفت:  برای موفقیت تیم و صعود به لیگ دسته دوم بهترین شرایط را فراهم کردم ، مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور از روز شنبه آغاز می‌شود و ما در نخستین بازی در آستارا به مصاف مقاومت این شهر می‌رویم.

وی گفت : شناختی نسبی به واسطه بازی مرحله اول از تیم مقاومت داشته و در تلاش هستیم با نتیجه خوب از آستارا به تبریز بازگردیم.

مهدی زاده افزود: در مرحله دوم هیچ تیم آسانی وجود ندارد و تیم‌های حاضر گلچینی از بهترین‌ها بوده و نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و بدانیم که یک ماراتن ۱۸ هفته‌ ای پیش رو داریم و هر تیمی که در کسب نتایج خوب استمرار داشته باشد می‌تواند به لیگ دسته دوم کشور صعود کند.

مدیر عامل باشگاه محتشم تبریز در مورد تغییرات تیم گفت: محمدیان دروازه‌بان جوان تیم تراکتور با به جمع تیم اضافه کرده و عباس شیروند هم که سال گذشته با ما بود، مجددا به تیم بازگشته و تعدادی از بازیکنان هم از جمع ما جدا شدند که جا دارد از زحمات همه آنها تشکر نمایم.

مهدی‌زاده گفت: در روزهایی که تیم‌های صنعتی و نفتی فوتبال کشور به شدت تحت فشار است، به عنوان تیمی از بخش خصوصی و بدون هیچ ادعایی پا به مسابقات گذاشتیم و هیچ انتظار مادی از نهاد و سازمانی ندارم و تنها حمایت معنوی می‌تواند ما را برای تداوم این راه دلگرمان کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jv9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوب بودیم اما روزمان نبود/احتمالا تعریف پنالتی عوض شده است!
علی ابراهیمیان سرمربی محتشم تبریز؛

باشگاه شهرداری اردبیل در آستانه انحلال!
قصه ی تلخ و تکراری برای فوتبال دوستان اردبیل؛

عباسی سرمربی میلاد مهر تهران شد
بازگشت حجت عباسی به خانه؛