تاریخ انتشار: 1398/10/26 21:41
داور ها هر کاری دوست دارند در لیگ سه انجام میدهند؛
کد خبر: 74331

فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!

مهران فلاح دوست مدیر اجرایی تیم عقاب تهران بعد از بازی برابر دماوند آمل به شدت از عملکرد داوری گله مند بود.
فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!

مهران فلاح دوست مدیر اجرایی تیم عقاب تهران در خصوص داوری بازی تیمشان برابر دماوند آمل که با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: کلا کلیه ی دوستان با تیم های قدمت دار مشکل دارند! عقاب هم منحل شود بعضی ها راضی خواهند شد! در شرایط بد اقتصادی تیم داری ایثار کردن میباشد اما هیچ مسئولی در فوتبال به فکر شرایط باشگاه ها نمیباشد.

وی در خصوص عملکرد داوران گفت: در بازی امروز بازهم کوبل داوری بسیار ضعیف عمل کرد و یک گل و پنالتی تیم مارا به راحتی نادیده گرفت و مانند بازی گذشته تیم ما را در تهران از سه امتیاز محروم کردند ؛ نمیدانیم چه کسی باید روی عملکرد داورها نظارت کند؟ و یک سوال ذهن ما لیگ سه ای ها درگیر کرده که چطور ما باید مانند لیگ برتری ها در تهیه اسکان و امکانات داورها عمل کنیم اما مانند لیگ برتری ها بازی ها ناظر ندارد و داور هرگونه که دوست داشته باشند قظاوت میکنند با علم به اینکه بازی ها فیلم برداری میشود و مشخص نیست اصلا برای چه ما فیلم برداری باید انجام دهیم وقتی هیچ فایده ای ندارد ؟

فلاح دوست در پایان عنوان داشت : از آقای بهاروند که در حال حاضر ریاست فدراسیون و سازمان لیگ را دارد تقاضا داریم به مشکلات لیگ سه و دو ورود جدی نماید تا باز هم شاهد انحلال و نابودی تیم های با قدمت کشور نشویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6vxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میخواهیم نماینده شایسته نیروی هوائی ارتش و استان تهران باشیم
باقرصفت سرپرست عقاب تهران؛

سربازان تهرانی به مصاف شاگردان استراماچونی خواهند رفت
دیدار تدارکاتی عقاب با استقلال تهران؛