تاریخ انتشار: 1398/11/29 21:09
قدم های رو به جلوی بلادی و شاگردانش به سوی لیگ دو؛
کد خبر: 70410

پیروزی دلچسب ویستا توربین در روز گلزنی دائمی!

ویستا توربین نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کرد.
پیروزی دلچسب ویستا توربین در روز گلزنی دائمی!

نیم فصل دوم لیگ دسته سوم کشور آغاز شد و در گروه نخست که از جمله گروه های سخت با رقابت هایی جذاب و نزدیک میباشد ویستا توربین تهران قهرمان نیم فصل نخست این گروه در دیداری خانگی و حساس پیروز شد.

ویستا توربین که در آغاز نیم فصل دوم میزبان تیم خوب و دونده پاراگ تهران بودند به ۳ امتیازه این دیدار برای ادامه صدرنشینی نیازی مبرم داشتند .

شاگردان میلاد بلادی با شروع بازی به مانند گذشته فوتبالی هجومی را به نمایش گذاشتند و فرصت های متعدد گلزنی را روی دروازه مرتضی قدیمی پور ایجاد کردند تا اینکه باز هم این مرتضی حسینی بود که گره از کار ویستایی ها باز کرد و در همان نیمه نخست دروازه پاراگ تهران باز شد ، البته ناگفته نماند که تیم پاراگ نیز با ایجاد فرصت های گلزنی در آستانه باز کردن دروازه ویستا پیش رفتند اما در امر گلزنی ناموفق بودند .

 نیمه مربیان را نیز دوباره میلاد بلادی مربی جوان ویستا برد، میلاد بلادی با انجام تغییراتی جزئی ورق را نیز دوباره به سود ویستا برگرداند و در شروع نیمه دوم که پاراگ عزمش را برای به ثمر رساندن گل تساوی جزم کرده بود با دفاع هوشمندانه تیم ویستا توربین روبرو شد باز هم این پاراگی ها بودند که در امر گلزنی ناکام ماندند تا اینکه ورود سجاد دائمی هافبک جنگنده و طراح تیم ویستا توربین با گلزنی این بازیکن همراه شد تا پرونده این دیدار همچون دیدار های گذشته و خانگی برای ویستا توربین با برد و کسب ۳ امتیاز دلچسب همراه شود.

همچنین گفتنی است دو تیم به عملکرد داوری اعتراض شدید داشتند و همین اعتراضات فراوان باعث وفقه چندین باره در طول جریان بازی شد .

حضور حمید علیدوستی بازیکن پیشکسوت و نامدار فوتبال ایران و همچنین حمید بداغی مربی اسبق تیم های استقلال و کیان تهران به جلوه های این بازی افزود.

ویستا توربین با کسب بردی دیگر قدمی رو به جلو برای صعود برداشت و با کسب ۲۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به جوان نوین ساری صدرنشین گروه خود باقی ماند و تیم پاراگ تهران با همان ۱۴ امتیازه اندوخته خود در رتبه پنجم جدول جای گرفتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdedk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان بلادی سربازان بیرجندی را به توپ بستند!
خط و نشان ویستا برای رقیبان؛

بلادی و شاگردانش مزد زحمات خود را گرفتند
سه امتیاز شیرین ویستا توربین در خانه حریف؛