تاریخ انتشار: 1398/11/30 09:41
عدم حضور دو تیم و برگزار نشدن یک بازی؛
کد خبر: 70358

شروع نیم فصلی کم فروغ و بدون شور و هیجان در گروه دوم!

نیم فصل دوم لیگ دسته سوم کشور آغاز شد.
شروع نیم فصلی کم فروغ و بدون شور و هیجان در گروه دوم!

لیگ دسته سوم کشور وارد نیم فصل دوم و رقابت های حساس و داغ خودش شد ، نیم فصلی که تمامی دیدار هاش دارای حساسیت و جذابیت های خاص خودش است زیرا جداول ۳ گانه به دو دسته تقسیم می شود ، تیم هایی که برای صعود رقابت میکنند و تیم هایی که برای حفظ سهمیه تلاش میکنند.

گروه دوم این رقابت ها که در آن ۸ تیم برای صعود شانس دارند و یکی از سخت ترین گروه های این فصل از رقابت ها میباشد در شروع نیم فصل دوم و هفته دهم کم فروغ و بدون شور هیجان بود! در هفته دهم از آنجایی که باید ۵ مسابقه در این گروه برگزار میشد تنها در دو بازی از این هفته گروه دوم سوت داور به صدا در آمد و ۳ دیدار از این گروه لغو شد!

در اولین بازی این گروه در حالی که شهدای ساری میزبان شهرداری اردبیل بود عدم حضور شهرداری که این روزها حال و روز خوشی ندارد و در آستانه انحلال قرار دارد ۳ امتیاز شیرین و ولچسب را در حساب ساروی ها واریز کرد.

۳ امتیاز شیرین دیگر به مانند هفته های گذشته از جانب تیم مقاومت نوین تهران اینبار به حساب عقاب واریز شد.

اما دیگر بازی حساس این گروه بین تیم های پاس گیلان و ذوالفقار کاشان به علت بارش سنگین برف و عدم آمادگی و شرایط مساعد میزبانی در استان گیلان لغو شد و روزه دیگری منتقل شد تا هفته ایی کم فروغ در گروه دوم رقم بخورد.

اما امید است با تدبیر مسئولان تیم ها در مقابل حریفانشان حاضر شوند و حال که رقابت ها برای صعود و سقوط به اوج خودش رسیده تیم ها نسبت به شایستگی خودشان نتیجه لازم را بگیرند و عدم حضور تیم ها در مقابل حریفان نقشی در صعود و سقوط تیم ها نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdemz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان نوین ایذه در آستانه محرومیت از میزبانی!
به دلیل عدم واکنش به نامه سازمان لیگ؛

سپاهان نوین ایذه در آستانه محرومیت از میزبانی!
به دلیل عدم واکنش به نامه سازمان لیگ؛

تیره روزی های ستاره سرخ در نیم فصلی تلخ!
تیمی که هنوز طعم برد را نچشیده؛

تمامی تیم موظف به معرفی ورزشگاه با نور و تجهیزات مناسب شدند
به دلیل تقارن مرحله پلی آف با ماه مبارک رمضان؛