تاریخ انتشار: 1398/12/01 23:32
مربی جدید غزل خداحافظی سر داد؛
کد خبر: 70144

ستاره سرخ محلی جهت کسب تجربه و رزومه برای مربیان!

مربی جدید تیم ستاره سرخ کاشان از سمت خود استعفاء داد
ستاره سرخ محلی جهت کسب تجربه و رزومه برای مربیان!

تیم ستاره سرخ کاشان که بر خلاف تصورات با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکند این روزها حال و روز مناسبی ندارد

این تیم که از شروع فصل تا به هفته دهم سه بار دست به تغییر سرمربی خود زد ، باز هم این تصور خواهد رفت که نیمکت تیم پرطرفدار کاشانی دچار تغییر و تحولات جدیدی شود، زیرا سرمربی جدید این تیم که در هفته ما قبل پایانی نیم فصل نخست هدایت ستاره سرخ کاشان را بر عهده گرفت با کسب یک تساوی خانگی و یک پیروزی بیرون از خانه از سمت خود استعفاء داد و با اعلام یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه ستاره سرخ آنچه مشکلات مالی عنوان شده دلیل جدایی این مربی بوده است !

این در حالی است که به گفته رسانه نزدیک به این باشگاه بازیکنان و اعضای کادرفنی ستاره سرخ قبل از دیدار برابر مهاجر نوین مشهد شارژ مالی شده اند!

ستاره سرخ کاشان که از جمله تیم های پرطرفدار لیگ دسته سوم محسوب می شود با تغییرات چندین باره در راس نیمکتشان محلی جهت کسب تجربه و رزومه برای مربیان شده است ! آیا مدیران ستاره سرخ نمیتوانند با وجود حضور گزینه های متعدد با کارنامه ایی درخشان در لیگ های مختلف کشوری که در حال حاضر تیمی در دست ندارند چاره ایی اساسی به حال و روز این تیم بیاندیشند؟!

با وجود تمامی مشکلات تا به اینجای کار و قعرنشینی ستاره سرخ در جدول لیگ دسته سوم کشور هواداران این تیم  دست از حمایت تیم محبوب خود بر نداشته و نخواهند داشت و قطعا حق این هواداران با تعصب سفید شهری و کاشانی ستاره سرخ بیشتر از این ها خواهد بود

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wloyr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوک در مشهد؛ یحیی جدا می‎شود