تاریخ انتشار: 1398/12/10 21:58
سعید انگاشته مدافع تیم شهدای ساری؛
کد خبر: 69115

هم قسم شده ایم تا با قهرمانی جشن صعود بگیریم!

تیم ما تمرینات بسیار خوبی را انجام‌ داد و قول میدهیم که با قهرمانی جشن صعود بگیریم.
هم قسم شده ایم تا با قهرمانی جشن صعود بگیریم!

سید سعید انگاشته بازیکن تیم فوتبال شهدا ساری که با یک مصدومیت دشوار چند سالی از شرایط آمادگی خود دور بوده است اکنون با کمک سید ذوالفقار شریفی سرمربی تیم شهدا ساری دوباره به فوتبال بازگشت و حالا دیگر با فراهم شدن شرایط ، به آینده بسیار امیدوار شده است تا کیفیت خود را بار دیگر به فوتبال دوستان نشان دهد.

سعید انگاشته که امسال عملکرد بسیار خوب و بی نقصی را در تیم شهدا داشت امیدوار هست تا دوباره به روز های اوج خود بازگردد.

گفتنی است وی سابقه بازی در تیم های ملی جوانان و نوجوانان را در کارنامه دارد.وی در اظهار نظری گفت: نمی خواهم در رابطه با گذشته صحبت کنم اما مطمئن باشید که خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال ایران برمیگردم.

همچنین وی در رابطه با وضعیت تیم خود اظهار داشت:تیم ما تمرینات بسیار خوبی را انجام‌داد و قول میدهیم که با قهرمانی جشن صعود بگیریم.

او در ادامه افزود : تیم ما هواداران بسیار پرشوری دارد و من از همین جا از آنها می خواهم تا در بازی های آینده ای که ما میزبان هستیم‌ با حضور خود به ما روحیه بدهند تا بتوانیم نماینده خوبی برای آنها باشیم.

بازیکن تیم شهدای ساری در رابطه با شرایط جدولی مرحله نهایی لیگ‌ دسته سوم باشگاه های کشور در گروه دوم بیان داشت : اختلاف تیم ما با صدر جدول گروهمان فقط ۳ امتیاز می باشد که مطمئن باشید در همین هفته ها این اختلاف سه امتیازی را جبران خواهیم کرد ، در چند بازی گذشته در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کردیم‌ که مطمئن هستم با نکاتی که اعضای کادر فنی به بازیکنان ارائه دادند این مشکل بزودی برطرف خواهد شد و تیم ریشه دار شهدای ساری را به جایگاه اصلی آن خواهیم‌ رساند.

همچنین وی در پایان در پایان خاطر نشان کرد: در نیم فصل دوم‌ تیم با کیفیت تری داریم و همه بازیکنان و کادرفنی با یکدیگر هم قسم شده ایم که با قهرمانی جشن صعود بگیریم تا تنها تیم مردمی شهر ساری را به جایگاه اصلی آن برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5oog

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی برابر فرهنگ و ایثار را تقدیم به هواداران تبریز میکنم
سرمربی تیم محتشم تبریز؛

شروع نیم فصلی کم فروغ و بدون شور و هیجان در گروه دوم!
عدم حضور دو تیم و برگزار نشدن یک بازی؛

سپاهان نوین ایذه در آستانه محرومیت از میزبانی!
به دلیل عدم واکنش به نامه سازمان لیگ؛

سپاهان نوین ایذه در آستانه محرومیت از میزبانی!
به دلیل عدم واکنش به نامه سازمان لیگ؛