تاریخ انتشار: 1399/01/15 16:32
مرتضی قدیمی پور دروازبان تیم پاراگ تهران؛
کد خبر: 66194

دو فصل خیلی خوب در پرسپولیس داشتم/با تلاش و تمرینات منظم دوباره به سطح اول فوتبال بازمیگردم

مرتضی قدیمی پور دروازبان تیم پاراگ تهران؛پاراگ تیم با ریشه و بزرگی است.
دو فصل خیلی خوب در پرسپولیس داشتم/با تلاش و تمرینات منظم دوباره به سطح اول فوتبال بازمیگردم

مرتضی قدیمی پور دروازبان حال حاضر تیم پاراگ تهران و همچنین دروازبان اسبق تیم های پرسپولیس تهران ، سیاه جامگان و همچنین تیم ملی دانشجویان در خصوص روزهای خوبش در سطح اول فوتبال و فاصله گرفتن از آن روزها گفتگویی خواندنی و جالب را با سایت فرتاک ورزشی انجام داد که در ادامه خواهیم خواند:

 

 خودتان را برای مخاطبان معرفی کنین؟

مرتضی قدیمی پور هستم متولد ۷۳/۶/۵ در اسلامشهر تهران بازیکن سابق پرسپولیس تهران ، سیاه جامگان مشهد و حال حاضر پاراگ تهران.

 

 از زمان حضورت در تیم پرسپولیس تهران و جدایی غیر منتظره ایی که داشتی برایمان بگو؟

خداروشکر میکنم که دو سال خیلی خوب در پرسپولیس داشتم و زیر نظر مربیان بزرگی همچون مرحوم نادر باقری و ایگور پانادیچ تمرین کردم و در جام باشگاه های آسیا همراه پرسپولیس بودم و توانستم در جام حذفی در پی اخراج نادرست ایمان صادقی در دقیقه ۲۰ بازی در ترکیب تیم قرار بگیرم که تا دقیقه ۱۰۸ بازی همه چیز عالی پیش رفت ولی با بد شانسی در ادامه با نتیجه ۲ بر ۰ بازی را در اصفهان و به تیم خوب ذوب آهن واگذار کردیم.

 

با توجه به سن مناسب و رزومه قابل توجه ایی که داشتی چرا خیلی زود از سطح اول فوتبال دور شدی؟

متاسفانه با انتخاب های نادرستی که داشتم از لیگ برتر دور شدم و از سطح اول فوتبال فاصله گرفتم اما در حال حاضر انشاءلله با تلاش و تمرینات منظم و بازی های خوب و حمایت های آقایان حمید علی دوستی و ابراهیم میر محمدی به روزهای بهتر نزدیک میشوم و به سطح اول فوتبال باز خواهم گشت.

 

 با توجه به حضورت در لیگ دسته سوم این لیگ را چگونه میبینی؟

مرحله دوم لیگ سه خیلی با کیفیت است و تیم های خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوبی در این لیگ حضور دارند و اختلاف چندانی با لیگ های بالاتر ندارد و بنظرم فقط از نظر سخت افزاری و امکانات تفاوت هایی وجود دارد و امیدوارم انشاءالله با حمایت های مسئولین تیم و کادرفنی و بازیکنان به همراه تیم پاراگ به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

 

در خصوص تیم پاراگ و حضور آقای حمید علیدوستی در این تیم بگو؟

پاراگ تیم با ریشه ای است که چندین سال در فوتبال پایه های لیگ برتر تهران و بزرگسالان کشوری به مالکیت مهندس کیوان حضور دارد و ایشان بدون هیچ چشم داشت و حاشیه ایی همواره حامی فوتبال بوده اند، قطعا کسی نیست که جناب آقای علیدوستی را نشناسد او از نظر فنی و اخلاقی همیشه الگو بوده و است و حضور ایشان برای تیم پاراگ و بازیکنان یک پوئن مثبت بوده و سعی میکنیم از تجربیات او استفاده کنیم.

 

برنامه ات برای آینده چیست آیا باز هم قصد بازگشت به سطح اول فوتبال را داری؟

قطعا با تلاش و تمرین ها و بازی ها و  کمک کادر فنی خوب و با دانش تیم پاراگ صد در صد انشاءالله به سطح اول فوتبال باز خواهم گشت.

 

 در خصوص شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات و تاثیرش بر روی لیگ نیز صحبتی داری؟

متاسفانه این ویروس کل ورزش دنیا را متوقف کرده تنها میتوانم بگویم انشاءالله هر چه زودتر این بیماری را شکست بدهیم و بازی ها از سر گرفته شود و جا دارد از همین جا از تمامی همه دکترها و پرستاران عزیز و زحمتکش تشکر ویژه داشته باشم.

 

صحبت پایانی؟

در پایان از سایت خوب فرتاک ورزشی تشکر ویژه میکنم ، و تشکر میکنم از مربی خوب و بااخلاقم آقای حمید بداغی که در همه روزهای خوب و بد من را حمایت کرد.انشاءالله سال خیلی خوب و همواره با سلامتی برای همه مردم دنیا به خصوص مردم کشور عزیزم ایران و طرفدارای پر شور تیم محبوبم پرسپولیس ایران باشد.

2

1

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxyej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای بازی با باتیس اصفهان برنامه تاکتیکی ویژه ای داشتیم / تا ساعت 3 بعدازظهر منتظر حضور بهین باتیس ماندیم