تاریخ انتشار: 1399/01/15 17:46
آغاز تمرینات ویستا توربین تهران؛
کد خبر: 66189

تمرینات تیم فوتبال ویستا توربین به صورت مجازی آغاز شد

ویستا توربین تهران اولین تیمی در ایران شد که تمریناتش را به صورت مجازی و سایبری آغاز کرد.
تمرینات تیم فوتبال ویستا توربین به صورت مجازی آغاز شد

در پی شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی یکباره تمامی مسابقات فوتبال در سراسر دنیا انجامید و تمرینات تیم ها نیز به دلیل این بیماری تعطیل شد.

اما در این میان تیم های بزرگ دنیا از جمله بایرن مونیخ آلمان ، تاتنهام انگلیس و چند تیم مطرح دیگر با یک ایده جالب تمریناتشان را از سر گرفتند! و با برنامه ایی اینترنتی و تمرینات از پیش تعیین شده تمرینات را از سر گرفتند ، تمامی بازیکنان با ارتباط گرفتن تصویری و همزمان با مربی بدنسازشان از طریق تلفن های همراه ، لب تاپ و ... به انجام تمرین زیر نظر مستقیم مربی و دیگر بازیکنان هم تیمی در محل خانه های خود پرداختند.

اما این ایده نیز در ایران هم پیاده شد و تیم ویستا توربین تهران که یکی از تیم های مدعی مسابقات لیگ دسته سوم به شمار میرود با به کار گرفتن از تکلونوژی حرفه ایی تمریناتش را آغاز کرد تا اولین تیمی در ایران باشد که به صورت اینترنتی و زیر نظر مستقیم مربیانش تمریناتش را آغاز کرد و قطعا این ایده ویستایی ها به اکثر تیم های لیگ برتری و یکی و دویی سرایت خواهد کرد و به زودی شاهد شروع تمرینات اکثر تیم ها به این سبک و شیوه خواهیم بود.

میلاد بلادی مربی جوان و با دانش تیم ویستا توربین تهران با طرح این ایده و استارتش به عنوان اولین تیم در ایران نشان داد که قطعا حرف های زیادی به همراه تیمش در فوتبال ایران خواهد داشت و به صورت حرفه ایی متد تیم های اروپایی را در کشور ایران پیاده کرد تا بازیکنان این تیم از شرایط آمادگی جسمانی در این تعطیلات اجباری خارج نشوند.

حال باید دید شیوع ویروس کرونا تا چه اندازه به ادامه تعطیلی مسابقات فوتبال می افزاید و چه زمان تمامی تیم ها بدون هیچ استرس و دغدغه ایی در مستطیل سبز به تمریناتشان و مسابقات ادامه خواهند داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7y88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویستا توربین تهران - ستاره سرخ کاشان؛نبرد سخت کاشانی ها مقابل شاگردان سخت کوش میلاد بلادی

 بلادی قدرت ویستا توربین را به رخ رقیبان کشید
جشنواره گل ویستایی ها برابر ستاره سرخ؛

پیروزی دلچسب ویستا توربین در روز گلزنی دائمی!
قدم های رو به جلوی بلادی و شاگردانش به سوی لیگ دو؛

نیمی از راه صعود برای ویستا توربین و بلادی طی شد
قهرمانی نیم فصل با چاشنی پیروزی پر گل؛