تاریخ انتشار: 1399/01/18 22:27
یحیی سلحشور رکوردار کلین شیت در لیگ دسته سوم؛
کد خبر: 65910

از خداوند یکتا سپاسگذارم/در فصل های آتی رکورد های بهتری بر جای خواهم گذاشت

یحیی سلحشور دروازبان تیم برق ۳ فاز شیراز؛با روحیه خوب و انرژی مثبت این ویروس را شکست میدهیم
از خداوند یکتا سپاسگذارم/در فصل های آتی رکورد های بهتری بر جای خواهم گذاشت

یحیی سلحشور سنگربان خوزستانی تیم برق ۳ فاز شیراز که حضور متعددی در تیم های مختلفی را در کارنامه خود دارد این فصل برایش فصل متفاوتی بود و با ثبت رکوردی بی نظیر و بسته نگه داشتن دروزاه تیمش به مدت ۵۵۰ دقیقه و ثبت کلین شیت های متعدد خوش درخشید و به همین بهانه مصاحبه ایی را با وی صورت دادیم که در ادامه خواهیم خواند.

 

خودت را معرفی کن و از سوابق بازی ات بگو؟

یحیی سلحشور هستم ۲۹ سال سن دارم و متولد شهرستان ایذه استان خوزستان در رده های پایه از نوجوانان تا امید های استقلال اهواز -پ، بزرگسالان مقاومت اهواز ، فجرسپاسی شیراز ، بزرگسالان استقلال اهواز ، کارون خوزستان ، آنزان ایذه ، فولاد یزد ، ملی حفاری اهواز ، فولاد نوین خوزستان و برق شیراز

در خصوص عملکرد فوق العاده ات در درون دروازه برق شیراز چه صحبتی داری؟

صحبت که زیاد هست ، اول از خداوند یکتا سپاسگذار و شاکر هستم که در این راه سخت کمکم کرد تا بتونم عملکرد درخشانی در دروازه برق شیراز داشته باشم ، باید از کادر فنی تیم و بازیکنان تیم تشکر کنم که این فرصت به من رسید تا خودی نشان دهم و با کمک هم تیمی هام و بخصوص خط دفاعی تیمم رکورد کلین شیت هایم را افزایش بدهم و خدا رو شکر میکنم رکورد دار کلین شیت هستم . در ادامه باید بگویم از قبل فصل تمرینات پر فشاری رو گذراندم و سختی های بسیاری رو متحمل شدم و بعد که به تیم برق شیراز اضافه شدم با تمرینات خوب مربی ارزشمندم آقای مجتبی افشار روند خوب خودم را ادامه دادم

آیا میتوانی رکورد جدیدی در ثبت کلین شیت بر جای بگذاری؟

باید اول بگویم در گذشته رکورد کلین شیت را در لیگ دو کشور و لیگ امید های کشور تا ۵ بازی پشت سر هم در کارنامه ام داشتم و تا پایان فصل به ۱۰ کلین شیت هم رسید ، به امید خدا با تمرینات فشرده و سخت و با اراده و پشتکار و روحیه ای که در خودم میبینم و سراغ دارم در فصل های آتی رکورد بهتر بجای خواهم گذاشت.

شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات و مسابقات آیا تاثیری بر روی عملکردتان خواهد داشت؟

شیوع ویروس کرونا برای همه ورزشکاران و بخصوص فوتبالیست ها که باید تمرینات گروهی و تیمی انجام بدهند تاثیر گذار بوده و شرایط را برای همه مان سخت کرده ، ولی من تمرینات خودم رو با کوه و تپه رفتن و وزنه زدن ادامه میدهم و شرایط بدنی خودم را حفظ میکنم .

چه توصیه ایی برای مردم ایران برای در امان ماندن از این بیماری داری؟

از مردم عزیز و فهیم و با فرهنگ کشور عزیزم ایران میخوام تا جایی که میتوانند در خانه بمانند و به توصیه های بهداشتی و ایمنی گوش بدهند و این توصیه ها را بکار بگیرند و همچنین از دست دادن با یکدیگر و روبوسی کردن در این ایام (ایام نوروز) پرهیز کنند و فاصله حداقل یک متری را رعایت کنند ، به امید خدا با روحیه خوب و انرژی مثبت همه باهم این ویروس رو شکست میدهیم  

و جا دارد از همین جا از جامعه پزشکی و تمامی پرستاران عزیز و زحمتکش مدافعان سلامت تشکر ویژه کنم و دست همه پزشکان و پرستاران را به گرمی می فشارم و از خداوند منان آرزوی سلامتی و تندرستی برای تک تک عزیزان را خواستارم.

صحبت پایانی؟

اول باید از عزیزان زحمتکش سایت  فرتاک ورزشی تشکر کنم که این فرصت را به من دادین تا بتوانم مصاحبه ای را با سایت فرتاک داشته باشم .

امیدوارم با توکل به خدا و انرژی مثبت مدیرعامل و مدیر تیم و همچنین تلاش کادر فنی و همت و پشتکار و غیرت بازیکنان تیم ، (تیم ریشه دار و دوست داشتنی برق شیراز) به لیگ دو صعود کنیم و از خانواده عزیزم و بخصوص برادر بزرگترم یعقوب سلحشور تشکر میکنم که با وجود مشکلات متععد همیشه مشوقم بودن و بهم روحیه و انرژی میدن و من را در ادامه راه برای رسیدن به موفقیت و اهدافم همراهی میکنند و یک تشکر ویژه و کلی از همه عزیزان و مربیان عزیز و زحمتکشم که از بدو فوتبالم تا الان برایم زحمت کشیدند داشته باشم.

از آقای جمشید غدیری مربی ارزشمندم و آقای رحمت آمیز مربی باسابقه و امیر مقیمی مربی جوان ، نیم فصل اولمان بابت زحماتی که برایمان کشیدند تشکر ویژه میکنم.

و در ادامه برای آقا ستار زارع سرمربی بادانش تیممان برق شیراز و همچنین آقا غلامی و آقا کاظمی و آقا زره پوش و آقا زارع و آقا پیروانی و آقا مجتبی افشار مربی های زحمتکش و پر انرژی تیم و همچنین سرپرست محترم و دوست داشتنی تیم آقا رضا نوروزی و تدارکات های زحمتکشمان آقا دلاور و آقا حسین آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم .

 همچنین از جناب سرهنگ قانونی عزیز قائم مقام باشگاه برق شیراز بابت حل کردن مشکلات تیم تشکر میکنم و آرزوی سلامتی و تندرستی براشون دارم.

و در آخر از مالک و مدیرعامل محترم و باتعصب و دوست داشتنی باشگاه برق شیراز حاج هادی شیروانی عزیز تشکر ویژه میکنم که همیشه یار و یاور و پشتیبان تیم و مجموعه بزرگ برق شیراز بوده و هست و امید هست با سوابق و کارنامه درخشان  مدیریتی حاج شیروانی عزیز انشاءالله تیم محبوب و ریشه دار و باقدمت برق شیراز به سطح اول فوتبال کشور خواهد آمد و به جایگاه واقعی خود باز خواهد گشت .

13


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxklp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشحالم که اولین شخصی بودم که ایده تمرینات آنلاین را در ایران پیاده کردم/ هر روز به فکر ایده جدیدی هستم
میلاد بلادی سرمربی تیم ویستا توربین تهران؛