تاریخ انتشار: 1399/01/28 12:12
سید سجاد حسینی در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 65150

یک نیم فصل خیلی خوب را با تازان تجربه کردم/انتخاب های اشتباه از فوتبال دورم کرد

سید سجاد حسینی بازیکن تازان تهران؛با شروع دوباره به روزهای خوبم باز خواهم گشت
یک نیم فصل خیلی خوب را با تازان تجربه کردم/انتخاب های اشتباه از فوتبال دورم کرد

سید سجاد حسینی هافبک بازی ساز تیم تازان تهران در خصوص شرایط خودش در گذشته و شرایطش در تیم تازان تهران با فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت که در ادامه صحبت های او را میخوانیم:

خودت را معرفی کن و از سوابق فوتبالیت بگو؟

سید سجاد حسینی متولد ۱۳۷۴ و در تیم های رده پایه پاس همدان ، راه آهن، داماش، پیکان، سایپا، مقاومت و همچنین در تیم های بزرگسالان راه اهن تهران در لیگ دسته اول و پاس همدان در لیگ دسته دوم و همچنین تیم یوفا اسپور ترکیه سابقه بازی کردن دارم.

با توجه به سوابقت چرا انتخابت حضور در لیگ دسته سوم بود؟

با توجه به انتخاب های اشتباهی که کردم در گذشته به مدت یک سال از فوتبال به دور بودم و این دوری یک ساله برایم سخت شد و برای برگشتن به شرایط دوران قبلی این انتخاب را کردم که خداروشکر خیلی از انتخابم راضی هستم و یک نیم فصل خوب را با تیم تازان تجربه کردم و موفق شدم ۵ پاس گل به هم تیمی هایم بدهم‌.

برنامه ات برای آینده ورزش ات چیست؟

اگر انتخاب های اشتباه نداشتم حق من این نبود که در حال حاضر در لیگ دسته سوم بازی کنم ولی با تصمیمی درست دوباره کارم را آغاز کردم تا با گذشت زمان و رسیدن به شرایط ایده آل بتوانم به جایگاه اصلی خودم در فوتبال برسم.

photo_2020-04-15_22-53-47

هدف گذاری تازان در لیگ دسته سوم چیست؟

تیم ما از لحاظ مهره ایی و تیمی واقعا خوب است و با توجه به نتایج و جایگاهی که در جدول داریم از شانس صعود برخورداریم و تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم و خودمان به کار خواهیم گرفت تا فصل خوبی را برای خود و تیم تازان رقم بزنیم.

در خصوص شیوع ویروس و تعطیلات لیگ برایمان بگو؟

خوب این بیماری تنها مختص تیم ما نبود و برای همه تیم های لیگ شرایط یکسان است ولی با توجه به اضافه شدن چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم ما شرایط تیممان بهتر شده بود که مسابقات متاسفانه تعطیل شد اما امیدوارم که هرچه زودتر شرایط به روزهای قبل برگردد و بازی های لیگ  ادامه پیدا کند و سلامتی به تمامی مردم جامعه برگردد.

صحبت پایانی؟

حرف خاصی ندارم و تشکر میکنم از سایت فرتاک ورزشی برای توجه و پوشش اخبار لیگ دسته سوم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2758dv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلیمی: در هیچ تیمی به اندازه تراکتور صمیمیت بین بازیکنان وجود ندارد