تاریخ انتشار: 1399/05/10 09:03
از الزامات سخت افزاری تا نور ورزشگاه ها؛
کد خبر: 58049

فراهانی: برای بازدید از ورزشگاه های لیگ دسته سوم برنامه ریزی دقیقی کردیم

تمام ورزشگاه های لیگ دسته سوم کشور مورد بازدید دوباره قرار خواهد گرفت
فراهانی: برای بازدید از ورزشگاه های لیگ دسته سوم برنامه ریزی دقیقی کردیم

 پس از آنکه تصمیم بر آن شد که مسابقات لیگ دسته سوم از سرگرفته شود اقدامات خوب و پسندیده ایی از سوی سازمان لیگ و همچنین پیگیری های امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری مسابقات جهت بهتر برگزار شدن این مسابقات با وجود شرایط کرونایی انجام شد که یکی از این اقدامات بازدید از ورزشگاه های میزبانی تیم های حاضر در این مسابقات بود که فراهانی در این خصوص به خبرنگار سایت فرتاک ورزشی گفت:

 طی روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه نمایندگان سازمان لیگ جهت بازدید از الزامات سخت افزاری ورزشگاه ها و مخصوصا شرایط نور محل میزبانی تیم ها ساماندهی و اعزام میشوند.

وی ادامه داد: به این ترتیب از ورزشگاه های ثامن الائمه مشهد ، باغ فردوس اصفهان ، شهدای نوشهر ، امیرکبیر کاشان ، کشوری تهران ، تختی اردبیل ، تختی شوش ، شهدای سیمرغ ، شهید نصیری یزد ، تختی بیرجند ، تختی یاسوج بازدید بعمل می آید و ورزشگاه های فاقد امکانات از دور مسابقات خارج میشوند.

فراهانی نیز در ادامه افزود : تیم هایی که ورزشگاه هایشان طی گزارش نماینده سازمان لیگ فاقد امکانات لازم مخصوصا نور استاندارد باشند میبایست ادامه مسابقات را اول در استادیوم واجد الشرایط در مرکز استان و متعاقبا استان مجاور برگزار کنند.

فراهانی نیز در خصوص محل میزبانی دو تیم پیشگامان فنون پارس و کیان تهران که در موعد مقرر اقدام به معرفی ورزشگاه محل میزبانی نکرده اند عنوان کرد:  هفته آتی نیز در این خصوص تصمیم گیری میشود و طبق آیین نامه، سازمان لیگ راسا ورزشگاه این دو تیم را انتخاب مینماید.

وی همچنین در پایان گفت : تا کنون توسط نمایندگان اعزامی از ورزشگاه های تختی تهران ، تختی شوش ، شهدای نوشهر ، شهدای ساری ، شهدای سیمرغ و شهید نصیری یزد بازدید بعمل آمده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oom7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری لیگ دسته سوم، با برنامه و بدون هیچ مشکل
تلاش قابله تقدیر امیرحسین فراهانی؛

فراهانی: تیم ها از صدور بیانیه بر علیه هم خودداری کنند
مرجع رسیدگی به اعتراض کمیته انضباطی می باشد؛