تاریخ انتشار: 1399/06/18 13:26
سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش عنوان داشت؛
کد خبر: 55553

هادی حسن زاده: ایستاده برای صعود خواهیم جنگید

تیمی صعود میکند که در بین چهار تیم بهترین باشد
هادی حسن زاده: ایستاده برای صعود خواهیم جنگید

هادی حسن زاده سرمربی تیم فوتبال استقلال شوش که موفق شد با آبی های خوزستان به مرحله پلی آف لیگ دسته سوم راه پیدا کند در گفتگویی با فرتاک ورزشی به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد:

با توجه به حضورتان در مرحله پلی آف و قرعه ایی که به تیم استقلال شوش خورده است رقابت با نماینده ساری را چگونه ارزیابی میکنید؟

بازی بسیار سختی در پیش خواهیم داشت زیرا با توجه به اینکه نماینده شایسته ساری تا هفته پایانی صدرنشین گروه اول بوده و فقط به خاطر تفاضل گل دوم شد میدانم دو دیدار بسیار سخت و نفس گیر با جوان نوین ساری در پیش داریم ، با توجه به اینکه از بین ۴ تیم راه یافته به مرحله پلی آف فقط یک تیم صعود میکند ، زیاد فرقی نمیکند با چه تیمی بازی کنیم زیرا فقط تیم اول و قهرمان به لیگ دو صعود میکند پس باید بهترین و قوی ترین تیم بین ۴ تیم بود تا صعود کرد.

استقلال شوش لیگ دویی میشود؟

هدف ، تلاش و هدف مجموعه بازیکنان و مربیان صعود به لیگ دو کشور است چون خیل عظیم طرفدارانمان خواسته شان همین است  با توجه به اینکه در دو فصل اخیر جزو مدعیان صعود بودیم  هوادارنمان فقط انتظار صعود دارند و مطمئن باشین ایستاده برای صعود خواهیم جنگید.

کیفیت مسابقات لیگ دسته سوم نسبت به فصل های گذشته چگونه بود؟

نسبت به فصل گذشته داوری ها بسیار رشد کرده است و نظم و انضباط بیشتری در مسابقات دیدیم که جا دارد از آقای امیرحسین فراهانی که دلسوزانه بعد از تعطیلی مسابقات به خاطره ویروس کرونا تک تک تیم ها را کنترل میکردند و برنامه ریزی خوب و توضیحات کاملی دادند تا مسابقات مجددا برگزار شود تشکر میکنم ، کیفیت تیم ها نسبت به گذشته خیلی بهتر بود طوری که در گروه ما فاصله ایی فوتبالی بین تیم های پایین و بالای جدول نبود.

صحبت پایانی؟

هوادارانمان بدانند برای صعود به لیگ دو همه بازیکنان و مربیان با تمام وجود خواهند جنگید و شعارمان تنها همین خواهد بود ایستاده خواهیم جنگید که انتظار ۳ ساله صعود به لیگ دو پایان یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2am68k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود حماسه ایی شاهین بندر عامری به لیگ دسته دوم کشور
شاگردان محمود آرامش گل کاشتند؛

استقلال شوش در لیگ دسته سوم کشور ابقاء شد!
با طرف شدن مشکلات مالی و حمایت همه جانبه؛

تیم فوتبال استقلال شوش به شهر ماهشهر واگذار شد!
خداحافظی زود هنگام آبی های دوست داشتنی با لیگ سه؛