تاریخ انتشار: 1399/06/25 20:37
فلاح دوست مدیر اجرایی بزرگسالان عقاب تهران گفت؛
کد خبر: 55112

تعاملی را شاهد نیستیم و شک نداشته باشید سکوت نخواهیم کرد

مهران فلاح دوست مدیر اجرایی بزرگسالان عقاب تهران گفت.
تعاملی را شاهد نیستیم و شک نداشته باشید سکوت نخواهیم کرد

 مهران فلاح دوست مدیر اجرایی تیم فوتبال عقاب تهران در گفتگویی با فرتاک ورزشی گفت: تعاملی ندیدیم و شک نکنید سکوت نخواهیم کرد ، در بازی برگشت با تمام قدرت برای برد و صعود خواهیم رفت چون میدانیم فقط با تیم حریف روبرو نیستیم!

وی در خصوص داوری ها نیز گفت: اشتباهات عجیب داوری دیگر جای بخشش ندارد! در مرحله اول و پلی آف به شدت متضرر شدیم و گل های صحیح تیم ما را دوستان نگرفتند!

وی نیز همچنین ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی شدید ما همیشه بهترین بستر رفاهی را برای تیم داوری و اجرایی فراهم کرده ایم اما همیشه جواب معکوس داشته است و مشخص نیست کمیته ارزیابی داوران چگونه این دوستان را تایید می کنند و هیچ شخصی و باشگاهی حق اعتراض به داوران را ندارد و همیشه تیم ها و مربیان محکوم می شوند ، مگر میشود نیروی انسانی خطا نکند و در جایی که خطا میکند متنبه نشود.

فلاح دوست در پایان عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم عقاب نماینده تهران می باشد و پرچم دار اخلاق مداری در نیروی هوایی ارتش است کادر فنی و بازیکنان ما همیشه احترام به مسئولین را سرلوحه کار خود قرار داده و هیچ وقت به خود اجازه اعتراض را نداده اند اما ما هرچه بیشتر احترام قائل می شویم شدیدتر ضرر میکنم در بازی اخر گروهی یک روز مانده به مسابقه  تیم داوری تغییر میکند و دیروز مقابل نماینده یزد  گل صحیح ما را کمک داور اعلام نمی کند ، اگر به دنبال حفط آرمان های ورزش اسلامی ایرانی هستیم باید از تیم هایی مانند عقاب که  حقشان ضایع گردیده حمایت شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lygk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سربازان عقاب برابر شاگردان بلادی در دیداری تدارکاتی
ویستاتوربین تهران ۳ _ ۱ عقاب تهران؛

فلاح دوست: آقای مبینی فوتبال فقط لیگ برتر نیست!
داور ها هر کاری دوست دارند در لیگ سه انجام میدهند؛