تاریخ انتشار: 1399/06/28 13:52
محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزد لوله عنوان کرد؛
کد خبر: 54921

درود به شرف بازیکنانم که حقانیت خود را به اثبات رساندند / فوتبال برد و باخت دارد اما اخلاق و منش است که باقی میماند

در مسابقات فرسایشی لیگ دسته سوم در طول دو مرحله اول و دوم بازیکنانم کاری بزرگ کردند.
درود به شرف بازیکنانم که حقانیت خود را به اثبات رساندند / فوتبال برد و باخت دارد اما اخلاق و منش است که باقی میماند

محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در خصوص دیدار پایانی تیمش برابر عقاب تهران در مرحله پلی آف و حذف این به خبرنگار ما گفت: بعد از بازی ما در تهران در مرحله پلی‌آف که با پیروزی یزدلوله، پایان یافت ، جنگ رسانه‌ایی شروع شد و در ادامه در یزد رنگ واقعی به خود گرفت که با حرکاتی که در شأن عزیزان مسئول باشگاه عقاب ، باشگاه ریشه‌ داری که بازیکنانی نمونه چون ، قلیچ‌خانی‌ها ، عرب‌ها ، لواسانی‌ها ، افتخاری‌ ها بودند، نبود.

  امیری اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد و این برد و باخت‌ها عادی است و چیزی از ارزش‌های جوانان آینده‌دار یزدی کم نمی‌کند ولی ای کاش نتیجه بازی در میدان رقم می‌خورد نه با هوچی‌گری و متشنج‌ کردن جو ورزشگاه نتیجه گرفت.

وی نیز در ادامه گفت: خدا را شاکرم  که ثانیه‌ها در گذرند و زندگی جریان دارد و خدا ناظر بر اعمال ما هست و قطعا هر نا عدالتی را خود که تنها قاضی عادل است پاسخ خواهد داد.

  سرمربی تیم فوتبال یزدلوله در پایان به تیم عقاب بابت صعود از این مرحله تبریک گفت و افزود: امیدوارم مدیران ارشد این باشگاه قدیمی که همیشه الگوی رفتاری بوده است به عوامل اجرایی خود تذکر بدهند که فوتبال پاک و دور از جنجال را در اولویت کارشان قرار دهند و همچنین از کمیته اجرایی مسابقات فدراسیون فوتبال به‌ خصوص آقای فراهانی و کمیته داوران و نیز هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یزدلوله،  تشکر کرد.

گفتنی است دیدار برگشت عصر پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ۹۹ در ورزشگاه شهید نصیری برگزار شد و تیم یزد لوله در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ، ۳بر ۲ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xejgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فصلی که با تمام سختی و آسانی هایش گذشت /آستارایی ها امیدوار به آینده
انتشار بیانیه ایی از سوی روابط عمومی باشگاه فرهنگ ایثار آستارا؛

تبریک صعود رییس هیات مدیره باشگاه ویستاتوربین تهران
با انتشار مطلبی از سوی رییس هیات مدیره ویستاتوربین تهران؛