تاریخ انتشار: 1400/05/15 17:46
بعد از گذشت سه فصل تلاش بی ثمر در مرحله نهایی لیگ سه؛
کد خبر: 35341

نوشهری ها برای لیگ دویی شدن تنها بنگر را کم داشتند!

شهرداری نوشهر موفق شد به لیگ دسته دوم کشور صعود کند.
نوشهری ها برای لیگ دویی شدن تنها بنگر را کم داشتند!

تیم فوتبال شهرداری نوشهر بعد از گذشت چهار فصل فوتبالی حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور موفق شد طعم صعود را بچشد و راهی لیگ دسته دوم کشور شود.

نوشهری ها که در سه فصل گذشته با سرمربیگری مهدی عینی در مرحله نهایی لیگ دسته سوم حاضر شده بودند با وجود برنامه ریزی و اختصاص بودجه برای صعود تنها نماینده شهرستان نوشهر به لیگ دسته دوم این امر محقق نشد و تلاش نوشهری ها در ۳ فصل حضور در مرحله نهایی لیگ سه بی ثمر بود تا اینکه در ابتدای فصل با روی کار آمدن محسن بنگر ، مهدی عینی سرمربی ناکام سابق نوشهری ها به عنوان دستیار به کادرفنی این تیم اضافه شد.

با توجه به بروز حوادث غیر منتظره در آستانه شروع مسابقات لیگ دسته سوم کشور برای نماینده نوشهر کمتر کسی فکر میکرد که محسن بنگر که اولین تجربه سرمربیگری خود را در این عرصه تجربه میکرد موفق شود طعم صعود را به کام نوشهری ها شیرین کند اما شهرداری نوشهر مقتدرانه و در حالی که یک هفته دیگر به پایان رقابت ها باقی مانده بود به لیگ دسته دوم صعود کرد تا بندرنشینان مازندرانی پازل گُم شده خود را در عدم صعودشان در سال های اخیر محسن بنگر بدانند!

شهرداری نوشهر موفق شد در پایان هفته هفدهم و در خانه خودش با پیروزی ۱ بر ۰ برابر شهدای رزکان البرز با کسب ۳۸ امتیاز به عنوان تیم نخست و به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم کشور صعود کند‌.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdnqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی جدید آرتام تبریز معرفی شد
رضا فرجپور از هدایت تبریزی ها کنار گذاشته شد؛

حذف دو تیم مدعی از لیگ سه با باخت پر گل تهرانی ها رقم خورد!
گلباران کیاپارس توسط سوهان محمد قم در هفته پایانی؛

 داماش تهران تنها تیم لیگ سه ایی در بین ۳۲ تیم  کشور
خلق شگفتی داماش تهران در فوتبال کشور؛