تاریخ انتشار: 1401/03/21 10:56
با اعلام امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور
کد خبر: 20812

برنامه سه هفته پایانی مرحله نهایی اعلام شد

برنامه سه هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم اعلام شد

برنامه سه هفته پایانی مرحله نهایی اعلام شد

به گزارش فرتاک ورزشی در جهت برنامه ریزی و آماده سازی تیم‌های حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم تاریخ دقیق برگزاری مسابقات سه هفته پایانی مرحله نهایی لیگ دسته سوم را اعلام کرد.

فراهانی در این خصوص گفت: برنامه سه هفته پایانی لیگ آماده است اما با توجه به اینکه تیم پارسا صنعت در خصوص رای پرونده دیدار برابر نوین کشاورز علی آباد درخواست تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف داده است و از آنجایی که دو حالت در این قضیه وجود دارد یا رای کمیته انضباطی تایید و یا رای شکسته می شود بنابراین در صورتی که رای شکسته و حکم بر تکرار بازی داده شود بایستی ابتدا این مسابقه را برگزار کرده سپس به دنبال برگزاری هفته‌های بعدی باشیم به همین دلیل ما نیز تا صدور رای نهایی این پرونده اعلام برنامه مسابقات سه هفته پایانی لیگ را به تعویق انداختیم.

مسئول لیگ دسته سوم افزود: با توجه به پیگیری مکرر باشگاه‌ها و در جهت اینکه تیم‌های حاضر برنامه ریزی‌های خود را برای انجام مسابقات سه هفته پایانی انجام بدهند تصمیم بر این شد تا تاریخ پیش بینی شده برای برگزاری مسابقات سه هفته پایانی را اعلام کنیم. البته باشگاه‌ها به این نکته مهم نیز توجه داشته باشند که در صورتی که رای کمیته استیناف متفاوت با رای کمیته انضباطی باشد و حکم بر برگزاری مجدد مسابقه باشد ابتدا باید این مسابقه را برگزار کنیم که قاعدتا تاریخ‌های اعلام شده برای سه هفته پایانی دچار تغییراتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاریخ‌های اعلام شده صرفا در جهت برنامه ریزی‌ تیم‌ها می باشد گفت: همانطور که اشاره کردم تاریخ‌های اعلام شده صرفا در جهت برنامه ریزی‌ باشگاه‌ها بوده و مسئولان تیم‌ها در برنامه ریزی خود احتمال تغییرات تاریخ‌های اعلام شده را نیز پیش بینی کنند.

فراهانی در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های کمیته مسابقات هفته شانزدهم در تاریخ پنجشنبه ۲ تیرماه؛ هفته هفدهم در تاریخ سه شنبه ۷ تیرماه و نهایتا هفته هجدهم و پایانی در تاریخ یکشنبه ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l56yr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پرگل اصفهانی ها برابر صدرنشین / ون پارس با قدرت جواب حاشیه سازان را داد