تاریخ انتشار: 1401/05/19 15:58
کد خبر: 18138

داداش زاده: خیلی ها هدایت داماش را قبول نکردند/ برای بازی برگشت کاملا آماده هستیم

بهزاد داداش زاده سر مربی داماش در خصوص شرایط بازی برگشت پلی اف لیگ سه در مقابل بنیامین ورزشی به گفت وگو نشست
داداش زاده: خیلی ها هدایت داماش را قبول نکردند/ برای بازی برگشت کاملا آماده هستیم

بهزاد داداش زاده از جمله‌ مربیانیست که هم سابقه مربیگری در فوتبال ساحلی را دارد و هم فوتبال که موفقیت هایی را نیز به دست آورده و در آستانه صعود تاریخی با داماش گیلان به لیگ‌ دو قرار دارد. او سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد که همیشه در مصاحبه‌‌هایش بدون تعارف حرف می زند. داداش زاده در خصوص شرایط داماش برای بازی برگشت مقابل بنیامین ورزشی گفت و گویی با فرتاک ورزشی انجام‌ داده است.

فرتاک ورزشی: داماش را در بدترین شرایط تحویل گرفتید و در آستانه تاریخ سازی قرار دارید. در این رابطه صحبت می کنید؟

قبل از هر چیزی باید ایام سوگواری آقا عبدالله الحسین را به همه مردم عزیز بخصوص؛ ورزشکاران تسلیت بگویم و امیدوارم عزاداری شان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشد. من به عنوان‌ مسئول کانون‌ مربیان گیلان باید از تمام افراد بخش خصوصی که به هر دلیلی می آیند و از جیب خودشان در فوتبال هزینه می کنند، تشکر کنم. متاسفانه در گذشته‌ خیلی از مربیان منشوری که به عنوان مربی نما! کارهای زیادی در فوتبال گیلان انجام دادند و با کارهای دلالی خیلی از این بخش خصوصی را از بین بردند و باعث شدند از فوتبال فراری شوند. من در این ۶ ماه اخیر با مالک سپیدرود و داماش صحبت کردم و ممنون آنها هستم که بدون چشم‌ داشتی از این دو تیم حمایت مالی کرده اند. شما اطلاع دارید در ابتدا اقای مختاری که پیشکسوت تیم نیز هستند با بضاعتی که داشتند، توانستند تیم را به مرحله دوم بیاورند و در ادامه‌ آقای ویشگاهی که با معرفی خودم هدایت تیم را برعهده گرفتند و کار را پیش بردند. سه بازی آخر هم در یک شرایط سخت که برادر بنده فوت کرده بود مالک تیم درخواست کرد تا به عنوان سرمربی تیم را هدایت کنم. مالکی که در لیگ سه بالغ بر ۶ میلیارد هزینه کرده که پول کمی نیست. باور کنید من قبل اینکه خودم هدایت تیم را برعهده بگیرم از مربیان سطح اول گیلان و کشور خواستم هدایت تیم را برعهده بگیرند، ولی قبول نکردند تا مالک باشگاه اصرار بر این داشته باشد که خودم سرمربی شوم.

فرتاک ورزشی: جای حساسی هم هدایت تیم را برعهده گرفتید؟

سه بازی سختی بود که بازی اول را به پانیک تالش فوتبالی نباختیم و حواشی باعث شده بازنده شویم. بازی دوم را و سوم را پیروز شدیم تا پلی اف برسیم. در پلی اف کیا را حذف کردیم که واقعا کار سختی‌ بود و در ادامه بازی رفت بنیامین ورزشی تهران را شکست دادیم که الآن هم منتظر بازی برگشت‌ هستیم. مهندس بخشی‌نژاد در این چند بازی و البته در طول فصل برای تیم سنگ تمام گذاشتند که باید از او نیز تشکر کنیم چون اگر مهندس بخش نژاد کمک نمی کردند، شاید شراط فرق می کرد.

بهزاد داداش زاده

فرتاک ورزشی: هواداران تیم نیز واقعا حمایت خوبی انجام دادند؟

من در تیم های پرهوادار استقلال و پرسپولیس بازی کرده ام و به جرأت می گویم بعد از این دو تیم داماش گیلان بیشترین هوادار را دارد که کمتر دیده شده در لیگ سه بیش از ۱۵ هزار هوادار به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند. من ممنون همه هواداران هستم و امیدوارم در بازی برگشت با حضور آنها جشن صعود بگیریم.

فرتاک ورزشی: شما از کسانی هستید که در تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اید، شرایط این دو تیم را چطور می بینید؟

من قبل از اینکه وارد بحث استقلال و پرسپولیس شوم باید از مسوولان استان گیلان بخصوص رشت تشکر کنم. از مدیرکل ورزش و جوانان، اعضای شورای شهر رشت، رئیس هیئت فوتبال گیلان، مهندس بخشی نژاد، مهندس کافی، آقای فرزاد نوری، دکتر دست رنج، آقایان محمد خزایی، سید رضا حسینی، شهرام قاسمی، رضا ذوله و پیشکسوتان استان تشکر کنم که از تیم حمایت کردند. در مورد استقلال و پرسپولیس نیز باید بگویم من سابقه بازی در هر دو تیم را دارم و از وزیر محترم ورزش و جوانان خواهشمندم واقعیت را به هواداران بگویند که چرا کسانی که مدیریت پرسپولیس را برعهده گرفته اند صلاحیت کاری ندارند. اگر صلاحیت دارند چرا کار انجام نمی دهند؟! کسانی که در راس کار قرار می گیرند باید کاربلد باشند و کار کنند. پرسپولیس اقای درویش را که از جنس فوتبال بود را آورد و در ادامه آقای محمدی انتخاب شد که باید بدانیم بر چه مبنایی آمده و آیا قرار است با خودش پول بیاورند؟ اگر قرار است پول بیاورند چرا به تیم کمک نمی کنند؟! الان پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد که باید جذب شود. پرسپولیس در همه جا تقویت شده جز خط حمله که اگر تقویت نشود به مشکل بر خواهد خورد.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9lbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فکری به حال خودتان‌ کنید!/ بازی برگشت هم کاری از پیش نمی برید
مدیر روابط عمومی داماش گیلان؛


راهی سخت و دشوار در انتظار سردار بوکان در لیگ دسته سوم
بوکانی ها فصل را با ۹ امتیاز منفی آغاز کردند؛