تاریخ انتشار: 1395/04/19 17:47
کد خبر: 274845

یوفا تایید کرد / یوروی بعدی هم با 24 تیم برگزار می‌شود

بر خلاف مخالفت ها در مورد تعداد تیم‌های حاضر در یورو 2016 اعلام شد این بازی‌ها در یورو 2020 نیز با 24 تیم برگزار خواهد شد.
یوفا تایید کرد / یوروی بعدی هم با 24 تیم برگزار می‌شود

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / یورو 2016 فرانسه با حضور 24 تیم در 6 گروه برگزار شد و چهار تیمی که به رده سوم گروه‌هایشان دست پیدا کرده بودند نیز به همراه تیم‌های اول و دوم گروه، راهی مرحله حذفی شدند. 

شیوه صعود تیم‌های سوم طی مراحل پیچیده‌ای انجام شد و تنها هشت تیم پس از پایان مرحله گروهی، به کشورهایشان بازگشتند. با تمام انتقادهایی که تاکنون از این سیستم انجام شده است، به تازگی اعلام شد یورو 2020 هم با همین فرمت و با همین تعداد تیم برگزار خواهد شد. 

تئودور تئودوریدیس، نایب رییس موقت یوفا در این زمینه اظهار کرد: تصمیم قطعی در این‌باره گرفته شده است و یورو 2020 هم با 24 تیم برگزار خواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌ها نیز بر همین اساس خواهد بود. البته کمیته‌ای در این زمینه بررسی‌هایی انجام خواهد داد و گزارش‌هایش را در این زمینه به ما ارائه می‌کند. یورو 2020 بدون هیچ شکی با 24 تیم برگزار خواهد شد اما برای یورو 2024 هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. تصمیم نهایی بعد از گزارش‌ها و بررسی‌ها گرفته خواهد شد. کاری که ما باید انجام دهیم این است که به تصویر کلی به وجود آمده از یورو 2016 نگاه کنیم. البته در این زمینه فقط به بازی‌هایی که در فرانسه برگزار شدند فکر نمی‌کنیم و همه بازی‌های دور مقدماتی را هم بررسی خواهیم کرد. 

تئودوریدیس ادامه داد: برخی‌ها اعلام کردند یورو باید با 32 تیم برگزار شود. باید اعلام کنم در اروپا بیش از 32 تیم خوب داریم اما حضور این تعداد تیم در بازی‌های نهایی، بدون شک روی کیفیت برگزاری بازی‌های مقدماتی تاثیر منفی خواهد گذاشت. در واقع موجب می‌شود بازی‌های مقدماتی حساسیت خاصی نداشته باشند. نمی‌توانیم در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم زیرا در چنین تصمیم‌هایی باید همه چیز را در نظر بگیریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrzez

آخرین اخبار