تاریخ انتشار: 1396/08/16 12:52
کد خبر: 174800

بی‌توجهی به تماس‌های کی‌روش کار دست این بازیکن داد!

مسعود شجاعی نه به دلیل بازی کردن مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی بلکه به دلیل بی‌توجهی به تماس‌های کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود.
بی‌توجهی به تماس‌های کی‌روش کار دست این بازیکن داد!

مسعود شجاعی نه به دلیل بازی کردن مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی بلکه به دلیل بی‌توجهی به تماس‌های کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود. بعد از بازی کردن شجاعی و حاج‌صفی مقابل مکابی، معاون وزیر ورزش از محرومیت این دو بازیکن خبر داد اما فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نمی‌توانستند به دلایل سیاسی این دو ورزشکار را محروم کنند وگرنه فدراسیون ایران از سوی فیفا تعلیق می‌شد. از طرفی اگر قرار بود این دو بازیکن بدون سر و صدا محروم شوند موافقت کارلوس کی‌روش ضروری بود. چرا که اگر او راضی به دعوت نکردن آن‌ها نمی‌شد کاری از دست وزارت ورزش ساخته نبود.

وزارت ورزش اما فشار زیادی به فدراسیون فوتبال وارد می‌کرد و تمایلی نداشت این دو بازیکن بدون تنبیه بمانند. در نهایت گفته می‌شود این خود کارلوس کی‌روش بوده که برای دفاع از این دو بازیکن و یافتن راهی برای بازی کردن آن‌ها در تیم ملی پیش‌قدم شده. نتیجه‌ای که کی‌روش از جلسه‌های خود می‌گیرد در نهایت این بوده که هر دو بازیکن با یک متن عذرخواهی به تیم ملی برگردند. احسان حاج‌صفی راضی به عذرخواهی شد و متنی در اینستاگرام منتشر کرد که به نوعی حمایت از مواضع جمهوری اسلامی درباره اسرائیل بود. مسعود شجاعی اما در نهایت چنین پستی را منتشر نکرد.

کارلوس کی‌روش که قصد داشت از دو بازیکن‌اش استفاده کند متوجه می‌شود که شجاعی حاضر نشده پست عذرخواهی منتشر کند و سعی می‌کند با او تماس بگیرد که علت این کار را جویا شود. اما شجاعی که در همه این سال‌ها از جمله بازیکنان مورد علاقه کی‌روش بوده تلفن‌های کارلوس کی‌روش را بی‌پاسخ می‌گذارد و همین علت اصلی دعوت نشدن مسعود شجاعی به تیم ملی در شرایط فعلی است. کی‌روش که خودش برای دعوت شدن دو بازیکن‌اش مذاکره کرده بود به دلیل بی‌توجهی شجاعی به درخواست ابتدایی و بعد بی‌پاسخ گذاشتن تماس‌های کی‌روش از این بازیکن ناراحت است. به همین دلیل هم او سامان قدوس را یک اردو پیشتر از برنامه‌ریزی قبلی‌اش به تیم ملی فراخواند در صورتی که می‌دانست او نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند.

احتمالا شرایطی شبیه به سیدمهدی رحمتی برای مسعود شجاعی هم پیش آمده است. کی‌روش معمولا نمی‌پذیرد که بازیکنی به او پشت کند و هم‌چنان در تیم ملی هم حضور داشته باشد. شاید بازی کردن مقابل مکابی در دور شدن از تیم ملی نقش داشته اما بیشترین علت دوری فعلی او از تیم ملی بی‌توجهی به تماس‌های کی‌روش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xkwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جالب کی روش به عدم دعوت مسعود شجاعی به تیم ملی!