تاریخ انتشار: 1396/08/17 17:49
کد خبر: 174616

مسی:دلم میخواهد در لیگ آرژانتین با فوتبال خداحافظی کنم

لیونل مسی در حال حاضر همراه تیم ملی آرژانتین در روسیه حضور دارد تا در یک بازی دوستانه مقابل روسیه به میدان برود.
 مسی:دلم میخواهد در لیگ آرژانتین با فوتبال خداحافظی کنم

 ماه گذشته بود که مسی با هت تریک خود برار اکوادور، زمینه ساز صعود آرژانتین به جام جهانی 2018 شد در حالی که شاید حتی یک تساوی هم باعث می شد تا آلبی سلسته از رسیدن به جام جهانی ناکام بماند.

مسی در اردوی تیم آرژانتین به خبرنگاران گفت:« تصور اینکه آرژانتین به جام جهانی راه پیدا نکند بسیار سخت بود. همیشه به صعود ایمان داشتم ولی زجر زیادی کشیدیم.»

حضور اسپانیا در سید 2 و احتمال هم گروه شدن با این تیم:« امیدوارم این اتفاق نیفتد. ترجیح می دهم با اسپانیا هم گروه نشویم چون حریفی بسیار سخت و دشوار است.»

بازنشستگی در بارسا:« من همیشه سودای بازگشت به آرژانتین و بازنشستگی در نیوولزالدبویز را دارم. انگیزه بازی در لیگ آرژانتین همیشه در من وجود داشته است. ببینیم چه پیش می آید.»

انتقادات به ایگواین:« واقعا از انتقاداتی که به او می شود ناراحت می شوم. ایگواین در بازی های بزرگی برای ما درخشیده و در دو فینالی که باختیم و او فرصت های خوبی را گل نکرد، شایسته قهرمانی بودیم. اینها بهانه خوبی برای تاختن به او نیست.»

اتهام دخالت در ترکیب آرژانتین:« وقتی صحبت از دخالتم در انتخاب بازیکنان تیم ملی و اینکه تیم آرژانتین، تیم دوستان مسی است می شود، خنده ام می گیرد. همه اینها دروغ هستند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pavbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسی لیاقت یک قهرمانی در جام جهانی را دارد
کلینزمن: