تاریخ انتشار: 1396/08/17 18:32
کد خبر: 174607

نمایش عالی کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه

سرمربی کروات سرخپوشان با تغییر سیستم تیمش در چند دیدار با دو هافبک دفاعی به میدان رفته که تاثیر مناسبی در نتایج آنها داشته است.
نمایش عالی  کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه

، در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ قادر به سود بردن از احمد نوراللهی در ترکیب تیمش نیست، در چند دیدار اخیر ترجیح داده از هر دو هافبک دفاعی تیمش سود ببرد. موضوعی که البته از حیث کسب نتیجه به سود آنها بوده و توانسته‌اند عملکرد خوبی از خود به جا بگذارند.

محسن ربیع خواه علیرغم تمام انتقاداتی که از او می‌شود در کنار کمال کامیابی نیا زوج موفقی را در میانه میدان تشکیل داده‌اند که در 4 دیدار اخیر آنها 4 پیروزی به نام آنها ثبت شده است.

پرسپولیس با سیستم خطی خود و با در اختیار داشتن همزمان کامیابی نیا و ربیع خواه در میانه میدان، برابر استقلال خوزستان، نفت تهران، استقلال تهران و سایپا به چهار پیروزی دست یافته و تنها یک گل دریافت کرده است تا تغییرات از این حیث کاملا به سود آنها شود. حضور دو هافبک دفاعی این فرضیه که شرایط تاکتیکی آنها را تدافعی می‌کند را البته با ثبت 8 گل در 4 دیدار تا حد زیادی رد کرده و دریافت تنها یک گل مقابل استقلال خوزستان باعث شده آنها شرایط مناسبی در ساختار دفاعی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drmjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخ پوش تبریز به تمرینات پرسپولیس رفت

بازیکن مورد علاقه برانکو و فرصتی که نباید از دست بدهد
تنها تا بازگشت سرباز پرسپولیس وقت دارد