تاریخ انتشار: 1396/08/19 16:15
کد خبر: 174349

حاج رضایی: حذف تیم جوانان ناشیانه بود

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی تدارکاتی با پانامایی که برای اولین بار به جام جهانی صعود کرده است، نمی‌تواند برای تیم ایران ملاک باشد.
حاج رضایی: حذف تیم جوانان ناشیانه بود

امیر حاج رضایی درباره پیروزی ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی پنجشنبه شب گذشته مقابل تیم ملی پاناما گفت: با توجه به اطلاعاتی که کسب کردم متوجه شدم تیم اصلی پاناما به میدان نیامده بود. این موضوع درباره تیم ملی فوتبال ایران نیز صدق می کرد. آقای کی روش در نظر داشت چند بازیکن جدید تیم ملی را محک بزند تا نسبت به ادامه حضورشان در اردوهای تیم ملی مطمئن شود.

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران بازی تهاجمی را در نیمه اول نشان داد. حملات هوشمندانه شاگردان کی روش باعث شد تا بتوانیم در همین یک نیمه، دو گل به ثمر برسانیم اما فکر می کنم بازی با پانامایی که برای اولین بار به جام جهانی می رود نمی تواند ملاکی برای شاگردان کی روش باشد که می خواهند بازی تهاجمی و تماشاگر پسند را در جام جهانی انجام دهند. خیلی از مربیان دنیا مثل مورینیو و سیمئونه می خواهند نتیجه بگیرند و به همین خاطر دست از بازی زیبا برداشته اند. آنها نتیجه را بهترین تاکتیک می دانند. با این حال معتقدم باید در بازی های تدارکاتی از نتایجی که کسب می شود صرفنظر کرد.

حاج رضایی درباره روند آماده سازی تیم ملی اظهار داشت: اینکه تلاش می کنیم تا از تمام فرصت ها برای برگزاری اردو و انجام بازی های تدارکاتی استفاده کنیم بسیار خوب است. ذات بازی های تدارکاتی این است که کی روش می تواند تیمش را تمام و کمال بشناسد و با همین روند برای بازی های جام جهانی آماده شود. فعلا نمی توان تیم ملی ایران را مورد ارزیابی قرار داد و باید منتظر اولین دیدار تیم ملی در روسیه باشیم.

وی درباره حذف تیم جوانان فوتبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت های آسیایی نیز صحبت کرد و اظهار داشت: آقایان می گویند مقررات را نمی دانستیم و فدراسیون فوتبال باید بابت دوم شدن‌مان در بین چهار تیم بسیار معمولی آسیایی از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند که چرا ما را مستحق صعود به دور بعدی ندانشتند. مگر نمی دانستد که مقررات این بازی ها فرق کرده است که چنین صحبت هایی را انجام دادند؟

حاج رضایی در پایان اظهار داشت: لطفا با مردم شفاف صحبت کنند تا بدانیم چه اتفاقی برای تیم جوانان افتاد که اینقدر ناشیانه از بازی های آسیایی، حذف شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xvaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از نظر حاج رضایی کدام تیم ها مدعیان قهرمانی اند؟