تاریخ انتشار: 1396/08/19 16:34
کد خبر: 174347

طوفان علی کریمی علیه تاج و کفاشیان و ساکت/ فوتبالیستها نباشند شما باید به پارک بروید؛ هر جا بخواهید با شما مناظره می کنم!

علی کریمی علیه فدراسیون نشین ها صحبت های تندی را به زبان آورد.
طوفان علی کریمی علیه تاج و کفاشیان و ساکت/ فوتبالیستها نباشند شما باید به پارک بروید؛ هر جا بخواهید با شما مناظره می کنم!

علی کریمی در گفت و گو با برنامه فوتبال یک درباره شفاف سازی در فوتبال اظهار داشت: اگر شما دنبال شفاف سازی هستید اعضای عالی رتبه حقوق خود را بر ملا و رسانه ای کنند. روی صحبت من با افراد و کارمنان عادی نیست. آنها کار خود را به نحو احسنت انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: از این دایره بیرون بیایید. دنبال کسانی باشید که پیشنهادات جدید داشته باشند. تیم ملی ما به جام جهانی صعود می کند و 12 میلیون دلار به تیم ملی می رسد. باید روی این پول حساب کنید ولی مسئولین فدراسیون کاری نمی کنند. چرا درآمد فدراسیون شفاف سازی نمی شود و فقط بازیکنان و مربیان باید این کار را انجام دهند. مربیان و بازیکنان نباشند شما هم باید بازنشسته باشید و به پارک بروید و با هم سن و سال های خود دورهمی برپا کنید و ورزش کنید. حالا که هستید دو کار مثبت هم انجام بدهید. بگذارید یک روز که رفتید یا کنارتان گذاشتند بگویند خدا پدر فلانی را رحمت کند که این کار را انجام داد.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین بیان داشت: آقای تاج هیچ جای دنیا صد در صد بلیطها اینترنتی به فروش نمی رسد. دلیل دارم. اگر پرسپولیس و استقلال بازی دارد و هواداری از شهرستان می اید. چگونه باید بلیط تهیه کند؟

علی کریمی در ادامه گفت: امیدوارم که این صحبت ها موثر باشد.‌آقایتاج یا آقای کفاشیان یا‌اقای ساکت فکر نکنند جای خلوتی گیر آمده است و صحبت می کنم. در هر برنامه ای که بخواهید با هر سه نفرتان صحبت و مناظره می کنم. مقابل شما سه نفر حضورا در برنامه نود یا فوتبال یک یا شبهای فوتبالی صحبت می کنم تا مشخص شود چه کسی راست می گوید و دلش برای این فوتبال می سوزد.

علی کریمی در مصاحبه با برنامه لیگ یک شبکه ورزش در مورد افرادی که به او مراجعه می‌کنند و خواهان معرفی به فوتبال هستند، تصریح کرد: همیشه تنها حرفی که به این افراد می‌زنم این است که اگر استعداد دارید خودتان فوتبال را دنبال کنید تا به پیشرفت برسید صرف داشتن علاقه باعث پیشرفت نمی‌شود. تخلفاتی که در این رابطه وجود دارد را مسئولان فوتبال باید دنبال کنند. آقایان حاضر در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی باید پیگیر این مسائل باشند و این موضوعات را نشان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8drz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم های استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند!
با اعلام رای کمیته انضباطی؛