تاریخ انتشار: 1396/08/22 11:56
کد خبر: 173972

حداقل بدهی طاهری در پرسپولیس؟

مجموع فقط 3 پرونده در زمان طاهری چیزی حدود 9 میلیارد روی دست باشگاه پرسپولیس خرج گذاشته است.
حداقل بدهی طاهری در پرسپولیس؟

 آنطور که از شواهد و قرائن پیداست علی‌اکبر طاهری مدیرعامل مستعفی پرسپولیس قصد بازگشت به این باشگاه را ندارد. در این شرایط مدیران هم به صورت چراغ خاموش دنبال پیدا کردن جانشین برای طاهری هستند.

در این شرایط بحث عملکرد طاهری مخصوصا در قسمت مالی باشگاه پرسپولیس مورد نقد است. طاهری و مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس پرداخت طلب 7 میلیاردی ژوزه را یکی از کارهای مهم خود می‌دانند، طلبی که برای مدیران قبلی بوده است.

در اینکه پرداخت چنین مبلغی و بستن این پرونده بزرگ کار مهمی است شکی وجود ندارد اما مسئله اینجاست که در زمان مدیریت طاهری فقط 3 مورد از بدهی‌های این مدیر نزدیک به 9 میلیارد است.

داستان طلب یک میلیارد و ششصد میلیونی گولچ از پرسپولیس وارد فاز تازه‌ای شده و پرونده در دادگاه CAS است. بدهی سنگین دیگر دوره طاهری مربوط به داستان شکایت ریزه اسپور است که فیفا 3 میلیارد و هفتصد میلیون تومان جریمه برای آن در نظر گرفته است. سومین پرونده هم بحث بدهی باشگاه پرسپولیس به علی دایی است، پرونده‌ای که می‌توانست با 150 میلیون بسته شود در نهایت 3 و نیم میلیارد برای باشگاه پرسپولیس آب خورد.

مجموع همین 3 پرونده چیزی حدود 9 میلیارد روی دست باشگاه پرسپولیس خرج گذاشته است. حالا باید ببینیم مدیران بعدی باشگاه پرسپولیس با این پرونده‌ها و بدهی‌ها چه می‌کنند و کدام مدیر بعد از آمدن به پرسپولیس در مورد این پروند‌ه‌ها علیه طاهری مصاحبه می‌کند؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xvqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردی که طاهری آن را شکست!