تاریخ انتشار: 1396/08/23 13:08
کد خبر: 173825

رفتار عجیب پروفسور در قبال هافبک عراقی

سرمربی سرخپوشان درخواست بازگشت هافبک عراقی تیمش را داد.
 رفتار عجیب پروفسور  در قبال هافبک عراقی

 با وجود اینکه پرسپولیس همیشه ملی‌پوشان زیادی داشته است و در روزهای فیفا آنها را در اختیار نداشته است کمتر پیش آمده بود که برانکو از بازیکنی بخواهد در روزهای فیفا یا حتی در تعطیلات، به تمرین پرسپولیس برگردد.

در مورد بشار رسن اما این اتفاق افتاد و سرمربی کروات پرسپولیس از این بازیکن عراقی خواست که با ترک اردوی تیم‌ملی کشورش به پرسپولیس برگردد و این نشان می‌دهد که برانکو بیش از هر زمان دیگر روی رسن حساب می‌کند، آن هم در حالی که پبش از این نشان داده بود علاقه چندانی به استفاده از بازیکنان خارجی ندارد.

حالا اما در میان همه گزینه‌هایی که برای میانه میدان دارد بشار رسن را در اولویت قرار داده. بازیکنی که در همان دقایق کمی که در آسیا به میدان رفت و همچنین در شهرآورد، اعتماد برانکو را جلب کرد. حالا بازیکنی که برانکو در ابتدا به او به‌عنوان تعویض ثابت و نیمکت‌نشین نگاه می‌کرد قرار است جای بازیکنان مهمی را در پرسپولیس بگیرد.

بازیکنانی همچون فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان که اولی یک ماه است تمرین نکرده و دومی هم جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داده است. به نظر می‌رسد رسن توانسته نظر مثبت برانکو را جلب کند و از این پس بیشتر شاهد حضورش در ترکیب سرخپوشان خواهیم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36xzm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی که برانکو بیش از قبل روی آن حساب باز کرده!

 دردسر بعدی پرسپولیس و برانکو
پسر برانکو‌ مانع فیکس شدن‌رسن