تاریخ انتشار: 1396/08/30 13:20
کد خبر: 172844

یک لحظه غفلت کار دست ما داد!

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: مقابل شهرداری سیرجان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و در روزی که می‌توانستیم با ۳ امتیاز حساس به اصفهان برگردیم متاسفانه روی یک غفلت با شکست روبرو شدیم.
یک لحظه غفلت کار دست ما داد!

مژگان مدایم زاده در گفت وگو با خبرنگار، اظهار کرد: بازی بسیار خوب و نزدیکی بود. در طول بازی موقعیت‌های زیادی برای هر دو تیم به وجود آمد که متاسفانه ما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و شهرداری از یکی از موقعیتهای خود در زمانی که ما غفلت کردیم استفاده کرد و به گل رسید.

وی افزود: برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالانشین جدول نیازمند پیروزی در بازی‌های باقی مانده هستیم. برای این بازی نیز برنامه ریزی خاصی کرده بودیم، اعتقاد من براین است که در طول بازی از حریف خود بالاتر بودیم و می‌توانستیم با اختلاف به پیروزی برسیم. زمانی که دو تیم در سطحی برابر و نزدیک باشند استفاده از یک موقعیت گل همه چیز را تعیین می‌کند.

مدایم زاده گفت: تلاش می‌کنیم با تمرینات بیشتر تیم به هماهنگی‌های لازم و مطلوب دست یابد. ذوب آهن هیچ مشکلی در خطوط مختلف ندارد. قطعا در بازی‌های آینده با رفع نقاط ضعف تیم و کار بر روی نقاط قوت به نتایج بهتری خواهیم رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w55ov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچه در برنامه نود دیشب گذشت/با جزئیات کامل