تاریخ انتشار: 1395/06/05 00:49
کد خبر: 265464

بیرانوند خیال برانکو و کی روش را راحت کرد

علیرضا بیرانوند را باید آماده ترین دروازه بان حال حاضر ایران دانست .
بیرانوند خیال برانکو و کی روش را راحت کرد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، وقتی در نفت بود دید شد، کاری سخت اما شدنی از مرد دوست داشتنی و لرستانی نفت سابق و پرسپولیس حال حاضر، کسی که بودنش درون دروازه آرامش را برای هم تیمی هایش به دنبال می آورد.

 

بدون شک باید بخش اعظمی از موفقیت منصوریان در نفت تهران را مدیون این دروازه بان دانست. کسی که با جسارتی مثالزدنی روز به روز پیشرفت کرد تا به جایی برسد که هم تیم های ایران آرزوی داشتنش را داشته باشند.

 

او الان مرد شماره یک درون دروازه پرسپولیس است، جایی که از چهار بازی سه کلین شیت داشته و توانسته دروازه سرخپوشان را بسته نگه دارد تا آنها  الان در صدر جدول لیگ برتر جا خوش کرده باشند.

 

البته آرزوهای بیرانوند بلندتر از درون دروازه پرسپولیس است و او به پیراهن شماره یک تیم ملی نگاهی ویژه دارد و اگر اغراق نباشد باید بگوییم که بیرانوند می تواند در همین مسابقات مقدماتی جام جهانی این لباس را بپوشد و از دروازه ایران محافظت کند و تنها نیاز به این دارد که کی روش به او اعتماد کند و او را درون دروازه بگذارد.

 

شجاعت او در خروج از دروازه و اندام آیده ال و از همه مهم تر که می تواند یک حربه بسیار مهم در ضد حملات باشد، پرتاب دست های بسیار بلند، او را می تواند دروازه بان شماره یک ایران کند و بدون شک با وجوداین دروازه بان، می توان گفت خیال برانکو در پرسپولیس و کی روش در تیم ملی راحت شده است و او می تواند مردی باشد که آنها با خیالی راحت دروازه را به او بسپارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pj67r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی عصای دست پرسپولیس و تیم ملی اما ...