تاریخ انتشار: 1395/06/05 19:08
کار بزرگ بختیاری زاده و شاگردانش
کد خبر: 265321

توقف صدرنشین، برابر نفت مسجد سلیمان

دیدار تیم های صدرنشین لیگ یک و نفت مسجد سلیمان در نهایت با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید تا گل گهر میزبان دو امتیاز حساس را از دست داده باشد.
توقف صدرنشین، برابر نفت مسجد سلیمان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم های گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان یکی از حساس ترین بازی های هفته چهارم را بر اساس جدول برگزار نمودند. جایی که گل گهر با داشتن 7 امتیاز از سه بازی گذشته در صدر قرار داشت و نفت مسجد سلیمان نیز با کسب 6 امتیاز در رده ششم جدول جا خوش کرده بود و منتظر فرصتی بود تا بتواند خود را به صدر برساند.

 

نفت هفته گذشته بدون حضور سرمربی توانسته بود فجر را  شکست دهد تا دوباره و بعد از چند روز قهر و آشتی دوباره بختیاری زاده را بالای سر خود ببیند و در آن سوی میدان نیز گل گهر نیز در دربی کرمان مقابل مس کرمان به تساوی 1-1 رسید تا بهترین موقعیت برای کسب سه امتیاز و فاصله گرفتن از رقبا را از دست بدهد.

 

این دیدار عصر امروز در ورزشگاه گل گهر سیرجان از ساعت 30/ 17 دقیقه با قضاوت صائب گلی برگزار گردید.

نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید تا هر دو تیم در بین دو نیمه با توجه به نقاط ضعف و قوت خود و گوشزد نمودن آنها توسط کادر فنی دوباره به زمین برگشته و جدال خود را برای کسب حداکثر امتیاز آغاز نمایند.

 

نیمه دوم این بازی برخلاف تصور گلی در بر نداشت تا هر دو تیم به حداقل امتیاز قناعت کرده باشند و در این راستا می توان کسب این نتیجه را با توجه به صدرنشینی گل گهر و میزبانی این بازی، یک امتیاز منفی برای این تیم محسوب نمود و از طرفی یک پوئن مثبت برای بختیاری زاده و شاگردانش که علی رغم مشکلات درونی، توانستند صدرنشین را خارج از خانه متوقف کنند.

 

به هر حال این بازی در پایان نود دقیقه تلاش هر دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید تا در پایان هفته چهارم گل گهر دارای 8 امتیاز باشد و نفت مسجد سلیمان نیز با کسب این امتیاز 7 امتیازی شود و خوشحال به خانه برگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrk8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدرنشینانی که شریک نمی خواهند/ اوج حساسیت در هفته ی چهارم لیگ یک
اختصاصی/

بختیاری زاده: جلوی مدیرعامل چگونه بایستم؟!
بازیکن سفارشی در حد لیگ یک نیست ؛