تاریخ انتشار: 1395/06/06 10:27
برخی چیزها در حال عوض شدن هستند
کد خبر: 265251

کونته:در نقل و انتقلات ناکام بوده ایم

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان شهر لندن اعتراف کرد چاره‌ای جز مدارا کردن با کم‌کاری باشگاهش در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال ندارد.
کونته:در نقل و انتقلات ناکام بوده ایم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در حالی که تنها چند روز به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا باقی مانده است، چلسی تحت‌ِهدایت آنتونیو کونته فقط دو بازیکن به نام‌های انگولو کانته و میچی باتشوای را مجموعاً به ارزش 60 میلیون پوند خریده است و شنیده می‌شود که این باشگاه از خرید سایر بازیکنان مورد نظرش از جمله آلسیو رومانیولی، مدافع میانی میلان منصرف شده است.

 

کونته تأکید کرد که هنوز چلسی برای صرف مبالغ هنگفت جهت خرید بازیکن انگیزه دارد، اما مشکل بی‌میلی باشگاه طرف حساب آبی‌پوشان لندن برای فروش بازیکنان‌شان است.

 

او گفت: ما از پول خرج کردن برای خرید بازیکنان مناسب امتناع نمی‌کنیم، اما مشکل اینجاست که بازیکنی که ما می‌خواهیم فروشی نیست که بخواهیم برای خریدنش پول خرج کنیم. علاوه بر این من به مسئولان باشگاه گفته‌ام که ترجیح می‌دهم پول زیادی را صرف خرید یک بازی مناسب سطح بالا کنیم تا اینکه به سراغ یک بازیکن سطح متوسط برویم.

 

کونته افزود: ما شرایط موجود در بازار را باید درک کنیم و بدانیم که الان در انگلیس همه تیم‌ها پول دارند. پس ما باید مشکلات‌مان را با سختکوشی برطرف کنیم. گاهی اوقات شما می‌توانید مشکلات‌تان را با پول حل کنید، اما الان ما باید کمبودهای‌مان را با سختکوشی جبران کنیم و من با آن مشکلی ندارم.

 

پس از ناکامی در جذب رجا ناینگولان از رم، کالیدو کولیبالی از ناپولی و رومانیولی از میلان، کونته اعتراف کرد که آبی‌پوشان لندن به اینقدر ناکامی در بازار نقل‌و‌انتقالات عادت ندارند. سرمربی پیشین یوونتوس در این خصوص عنوان کرد: یک چیزی در حال تغییر است. شرایط عجیبی است، اما به‌نظر من برخی چیزها در حال عوض شدن هستند.

 

کونته تأکید کرد که نبودن چلسی در لیگ قهرمانان فصل جاری دلیل ناکامی این تیم برای رسیدن به بازیکنان مورد نظرش نبوده است. وی گفت: خیر فکر نمی‌کنم که نبودمان در رقابت‌های اروپایی دلیل نرسیدن به اهداف‌مان در بازار بوده باشد. البته اینکه بازیکنان مختلف بخواهند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنند، کاملاً منطقی است، اما به‌نظر من داستان چلسی بهتر از آن است که یک فصل نبودنش در لیگ قهرمانان آن را تحت‌الشعاع قرار دهد. یک بازیکن بزرگ بدون حضور در لیگ قهرمانان هم می‌تواند کارش را انجام دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48k6xl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میلان با انتشار بیانیه ای، رسما پیشنهاد چلسی برای رومانیولی را رد کرد