تاریخ انتشار: 1396/09/21 09:41
کد خبر: 169768

علی علیپور برای دعوت شدن به تیم ملی دیگر باید چه کاری انجام بدهد؟

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم فوتبال پرسپولیس یک سر و گردن از همه تیم‌های ایران بهتر و بالاتر است.
علی علیپور برای دعوت شدن به تیم ملی دیگر باید چه کاری انجام بدهد؟

 رضا شاهرودی در مورد پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل نفت آبادان اظهارداشت: باید به بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید بگویم، پرسپولیس به روزهای اوج خود بازگشته است، نفت آبادان هم واقعاً خوب بازی کرد و به بازیکنان آنها هم تبریک می‌گویم زیرا آنها مقابل پرسپولیس مثل خیلی از تیم‌های دیگر دست به دفاع نزدند تا فقط یک امتیاز بگیرند. نفت آبادان هم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد اما پرسپولیس بهتر بود و پیروز شد.

 

 

وی افزود: پرسپولیس از نظر فنی زیبا و تماشاگرپسند هم بازی می‌کند و بازیکنان پرسپولیس به خوبی جای خالی یکدیگر را در زمین پر می‌کنند و همین بازی روان و تاکتیکی باعث شد تا پرسپولیس از فاصله‌ای که بین خطوط تیم نفت آبادان پیش آمد استفاده کند و ۲ گل بزند.
 

 

 

شاهرودی در مورد رکوردداری پرسپولیس در نیم‌فصل اول به خاطر رسیدن به امتیاز ۳۶ گفت: من ضمن احترام به همه تیم‌ها می‌گویم که پرسپولیس از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر و بهتر از همه تیم‌های ایران است. این روزها همه از بازی زیبا و گلزنی تیم پرسپولیس صحبت می‌کنند، یک نکته هم باید بگویم، نمی‌دانم علی علیپور برای دعوت شدن به تیم ملی دیگر باید چه کاری انجام بدهد؟ چرا او را به تیم ملی دعوت نمی‌کنند؟ جای این بازیکن در تیم ملی واقعاً خالی است.

 

 

وی در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی با بادران و صنعت نفت آبادان گفت: خیلی‌ها اکنون می‌گویند پرسپولیس دوباره باید با نفت آبادان بازی کند درحالی که حریف اول پرسپولیس بادران تهران است، جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نباید پرسپولیس را از پیش برنده بدانیم، پرسپولیس ابتدا باید روز جمعه بادران را شکست بدهد تا بعد از آن به بازی با نفت آبادان فکر کند.

#منبع:فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w58pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/دلیل دعوت نکردن علیپور به تیم ملی مشخص شد