تاریخ انتشار: 1396/09/25 12:32
کد خبر: 169112

با آمدن وینفرد شفر به جای منصوریان، استقلال در نیم فصل دوم حرفهای بیشتری برای گفتن دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نیم فصل دوم حرفهای بیشتری برای گفتن دارد.
با آمدن وینفرد شفر به جای منصوریان، استقلال در نیم فصل دوم حرفهای بیشتری برای گفتن دارد

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار، در خصوص شرایط استقلال در نیم فصل اول لیگ گفت: وضعیت استقلال را باید به دو بخش تقسیم کنیم، ابتدا زمان حضور منصوریان که متاسفانه او با تمام تلاشی که کرد نتوانست انتظارات کارشناسان و مردم را برآورده کند و به همین دلایل مجبور به استعفا از استقلال شد.

وی تاکید کرد: با آمدن وینفرد شفر به جای منصوریان، رفته رفته شاهد عملکرد خوبی از استقلال بودیم، اگرچه این تیم در نتیجه گیری خیلی موفق نبود اما در کارهای تیمی، بدنی و فنی عملکرد قابل قبولی داشت و مطمئنا در نیم فصل دوم این تیم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته است و مطمئنم بازی به بازی بهتر خواهد شد؛ اگرچه هنوز نتایج این تیم راضی کننده نیست، اما عملکرد شفر که نشات گرفته از فوتبال آلمان است می تواند برای استقلال موثر باشد.

وی در خصوص گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: در آسیا نمی توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. به اعتقاد من گروهی که استقلال در آن قرار گرفته به مراتب سخت تر از دیگر گروه هاست و اگر آبی پوشان می خواهند در لیگ قهرمانان موفق باشند باید با یک برنامه ریزی دقیق پا به مسابقات بگذارند.

همدانی در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل اول لیگ شما نسبت به سال گذشته پیشرفتی را مشاهده کرده اید یا خیر، گفت: شاید تنها دلیلی که تا حدودی در نیم فصل اول تاثیرگذار بود در پیش رو بودن جام جهانی روسیه است. این تورنمنت باعث شده تا تمام بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند تا بتوانند خود را به سرمربی تیم ملی تحمیل کرده تا در جام جهانی حضور داشته باشند اما اگر این دلیل را کنار بگذاریم و واقع بینانه صحبت کنیم متاسفانه لیگ جذابیت خاصی نداشت و پیشرفت محسوسی هم در آن ندیدیم.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ گفت: تیمی که بازیکنانش سه سال با یکدیگر باشند مشخص است که انتظارات را برآورده می کند. پرسپولیس از لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی داشته و بازی های خوبی ارائه کرده است اما در اواخر نیم فصل اول دچار فراز و نشیب شد.

همدانی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنی را به عنوان پدیده در لیگ مشاهده کرده اید یا خیر گفت: تنها می توانم از قائدی نام ببرم اگرچه کم بازی کرد اما خوب بود و تا حدودی مردم از بازی این بازیکن به دلیل کارهای انفرادی اش لذت بردند اما اگر می خواهیم بازیکنان پدیده داشته باشیم باید زیربنایی کار کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l6od8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضعف بزرگ منصوریان در استقلال مشخص شد